Кантемир, Владислав Валерійович2025-07-022025-07Кантемир В. В. Управління клієнтським досвідом на підприємствах транспортно-логістичної системи : кваліфікаційна робота... бакалавра : 073 Менеджмент / Кантемир Владислав Валерійович. – Харків : ХНАДУ, 2025. – 55 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/25570У кваліфікаційній роботі розглянуті основні поняття та еволюція розвитку управління клієнтським досвідом на підприємствах транспортно-логістичної системи. Визначено сучасні напрямки розвитку управління клієнтським досвідом на підприємствах транспорту та логістики. Проведено аналіз існуючих методів управління клієнтським досвідом. Проаналізовано клієнтський досвід на ТОВ «Елай Логістик». Впроваджено інтегровану омніканальну платформу обслуговування клієнтів та надана оцінка ефективності впровадження інтегрованої омніканальної платформи обслуговування клієнтів. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розвиток управління клієнтським досвідом є перспективним напрямком як досліджень в сфері управління, так і для практичного застосування на підприємствах транспорту та логістики.ukклієнтський досвідуправління клієнтським досвідомлояльність клієнтіввимірювання задоволеності клієнтівцифрова трансформаціяомніканальна платформаобслуговування клієнтівУправління клієнтським досвідом на підприємствах транспортно-логістичної системиBachelor's theses