Щербак, Михайло Павлович2023-01-022023-01-022022Щербак, М. П. Дослідження тягового електроприводу з асинхронним двигуном для електромобіля : дипломна робота … магістра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Щербак Михайло Павлович. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 95 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7320Мета роботи: дослідження асинхронного електроприводу та способу аналізу його електромеханічних процесів і характеристик. Об’єкт дослідження: визначення електромеханічних характеристик асинхронного електроприводу. Предмет дослідження: тяговий електропривод електромобіля. В ході виконання дипломної роботи запропоновано систему, що дозволяє генерувати трифазний струм змінної частоти від джерела постійної напруги, що надає можливості управляти частотою і моментом на валу асинхронного двигуна в широких межах, необхідних для транспортних умов. Управління силовими транзисторами інвертора в широтно-імпульсному режимі за законом синуса дозволяє отримувати струм в обмотках двигуна синусоїдальної форми, що суттєво покращує економічні характеристики приводу, та зменшує нагрів двигуна. Проведено розрахунок параметрів тягового електроприводу електромобіля з асинхронним двигуном і системою вентильного керування, який показав, що для електромобіля, який експлуатується в міських умовах з максимальною швидкістю руху 100 км/год і добовим пробігом до 150 км достатньо асинхронного двигуна потужністю 30 кВт і акумуляторної батареї 37,5 кВт·год.ukелектроприводасинхронний двигункерування асинхронним двигуномелектромобільтяговий електроприводДослідження тягового електроприводу з асинхронним двигуном для електромобіляMaster's theses