Федотова, І. В.Кібець, І. В.Федотова, И. В.Кибец, И. В.Fedotova, I.Kibets, I.2013-12-262013-12-262013Федотова, І. В. Оцінка результативності функціонування системи маркетинг-логістики в АТП / Федотова І. В., Кібець І. В. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2013. ‒ Вип. 21. ‒ С. 124‒139.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/578Удосконалено методичний підхід до оцінки результативності системи маркетинг-логістики в АТП, що відрізняється від існуючих багаторівневою структурою формування результуючого показника та базується на показниках результативності процесів. Запропоновано механізм визначення резервів поліпшення функціонування системи маркетинг-логістики, що передбачає виявлення її провальних точок з допомогою середньої величини інтегрованих показників за окремими підсистемамиukмаркетинглогістикамаркетинг-логістикаінтегрована системасистемний підхідоцінкапроцесимаркетинглогистикамаркетинг-логистикаинтегрированная системасистемный подходоценкапроцессыmarketinglogisticsmarketing-logisticsintegrated systemsystem approachevaluatingprocessesОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГ-ЛОГІСТИКИ В АТПОЦЕНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТИ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГ-ЛОГИСТИКИ В АТПEFFICIENCY EVALUATION OF THE MARKETING-LOGISTICS SYSTEM AT MOTOR TRANSPORT ENTERPRISESArticle65.012.34:658.8