Смолянюк, Р. В.Смолянюк, Н. В.Старцев, В. А.Захарченко, М. Р.Smolyanyuk, R.Smolyanyuk, N.Startsev, V.Zakharchenko, M.2019-12-062019-12-062019Моделювання впливу технологiчних нерiвностей мостового полотна на умови руху автомобiля / Смолянюк Р. В., Смолянюк Н. В., Старцев В. А., Захарченко М. Р. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.)та iн. – Харкiв, 2019. – Вип. 86, т. 1. – С. 186–191.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2784Технологічні нерівності мостового полотна в місцях сполучення мосту з насипом та в районі деформаційних швів, а також дефекти, що виникають на штучних спорудах автомобільних доріг, можуть істотно впливати на комфортність та безпеку руху. У статті подані та проаналізовані результати проведеного моделювання впливу таких нерівностей на умови руху автомобіля за допомогою програмного комплексу ProVAL.ukштучні спорудимостове полотнорівністьміжнародний індекс рівності (IRI)деформаційний шовпрограмний комплекс ProVALискусственные сооружениямостовое полотноровностьмеждународный индекс ровности (IRI)деформационный шовengineering structuresbridge floorsmoothnessIRIexpansion jointМоделювання впливу технологiчних нерiвностей мостового полотна на умови руху автомобiляМоделирование влияния технологических неровностей мостового полотна на условия движения автомобиляModeling the influence of technological inequalities on a bridge floor on traffic conditionsArticle625.7.032.3210.30977/BUL.2219-5548.2019.86.1.186