Саєнко, Наталія ВіталіївнаSaienko, N.2023-07-122023-07-122023Саєнко, Н. В. Деякі підходи до розроблення ресурсів для самонавчання іноземних мов у технічному університеті / Н. В. Саєнко // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2023. – Вип. 101, т. 1. – C. 177–182.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/15361У статті проаналізовано поняття самонавчання, яке розглядається як самостійне вивчення додаткового матеріалу до основного курсу, як процес навчання, під час якого здобувач освіти бере на себе відповідальність за власне навчання, визначення його мети, розроблення та планування власної програми навчання й оцінювання результатів своєї діяльності. Визначені особливості самонавчання іноземних мов обумовлені наявністю великої кількості ресурсів завдяки розвитку інформаційних технологій. Зазначена функція викладача як помічника у виборі ресурсів та розробленні індивідуальних планів самонавчання. Проаналізовано досвід створення власних ресурсів для самонавчання здобувачів англійської мови за допомогою технології аудіовізуального перекладання.ukсамонавчанняіноземна моватехнічний університетаудіовізуальне перекладанняself-directed learningforeign languagetechnical universityaudiovisual translationДеякі підходи до розроблення ресурсів для самонавчання іноземних мов у технічному університетіSome approaches to the development of resources for self-directed learning of foreign languages in a technical universityArticle378.14710.30977/BUL.2219-5548.2023.101.1.177