Фьодоров, Ігорь Сергійович2022-01-052022-01-052021Фьодоров, І. С. Забезпечення сталості фінансових результатів підприємства на засадах маркетингового підходу : дипломна робота ... магістра : 051 Економіка / Фьодоров Ігорь Сергійович. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 115 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5271Об’єкт дослідження – фінансовий результат виробничого підприємства. Метою дослідження є розвиток теоретичних і методичних підходів щодо забезпечення сталого фінансового результату молокопереробного підприємства на основі застосування маркетингових інструментів. У роботі використано наступні методи дослідження: аналітичний метод й метод теоретичного узагальнення, комплексний підхід, методи фінансового аналізу, статистичні методи, сценарний підхід, метод інвестиційного аналізу. В дипломній роботі розглянуто актуальні питання маркетингового забезпечення сталих фінансових результатів підприємства. Зокрема, досліджено теоретико- методичні засади формування фінансових результатів діяльності підприємства, в контексті маркетингового підходу. Окремо визначено сучасні тенденції розвитку ринку молочної продукції України, оцінено фінансових результатів діяльності ТОВ «Богодухівський молзавод». Визначено резерви зростання фінансових результатів ТОВ «Богодухівський молзавод» на засадах маркетингового підходу та зроблено на цій основі прогноз щодо впливу запропонованих маркетингових заходів на основні показники діяльності підприємства на період до 2026 року. Наукова новизна полягає у розвитку теоретико-методичних засад забезпечення сталого фінансового результату підприємства на засадах маркетингового підходу шляхом побудови структурно-логічної схеми отримання прибутку від реалізації продукції молокопереробного підприємства, що дозволить покращити прибуток підприємства у середньостроковій перспективі. За результатами дослідження опубліковано наукову статтю в Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2021 р.ukфінансовий результатсталістьмаркетингзбутмолочна продукціяприбутокЗабезпечення сталості фінансових результатів підприємства на засадах маркетингового підходуMaster's theses