Левченко, Ярослава СергіївнаЛевченко, Ярослава СергеевнаLevchenko, Yaroslava2022-12-272022-12-272018Левченко, Я. С. Теоретико-методологическое обоснование путей развития корпоративной социальной ответственности, как фактора конкурентоспособности / Я. С. Левченко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2018. – № 2 (21). – С. 55–65.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7053Метою роботи є теоретико-методологічне обгрунтування шляхів розвитку корпоративної соціальної відповідальності, як фактора конкурентоспроможності. Предметом роботи є наукові підходи та економічний інструментарій корпоративної соціальної відповідальності, як фактора конкурентоспроможності. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети в роботі були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми дослідження: систематичний і порівняльний аналіз наукової літератури на основі методів порівняння, класифікації, систематизації та узагальнення; узагальнення результатів аналізу і логічна генерація висновків. Результати. Визначено, що питання корпоративної соціальної відповідальності як чинника конкурентоспроможності в умовах економічного спаду є важливим, актуальним і новим з точки зору наукових досліджень і практичного застосування. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на конкурентоспроможність на мікрорівні в умовах економічного спаду недостатньо ретельно проаналізовано. Наукова новизна. Визначено шляхи розвитку корпоративної соціальної відповідальності, як фактора конкурентоспроможності, а саме: вивчення структури і закономірності розвитку концепції корпоративної соціальної відповідальності; розкриття оціночних припущень корпоративної соціальної відповідальності як чинника конкурентоспроможності; проведення практичного аналізу методів оцінки факторів конкурентоспроможності корпоративної соціальної відповідальності і можливостей його застосування на мікрорівні; формулювання методологічних принципів корпоративної соціальної відповідальності як чинника конкурентоспроможності для оцінки на мікрорівні. Практична значущість. Проведені дослідження довели наявність прогалин в досліджуваному напрямку і, виходячи з цього, були сформульовані шляхи розвитку корпоративної соціальної відповідальності, як фактора конкурентоспроможності, для застосування його на мікрорівні.ukкорпоративна соціальна відповідальністьконкурентоспроможністьфактори конкурентоспроможностіконкурентні перевагиекономічний спадкорпоративная социальная ответственностьконкурентоспособностьфакторы конкурентоспособностиконкурентные преимуществаэкономический спадcorporate social responsibilitycompetitivenesscompetitive factorscompetitive advantageseconomic downturnТеоретико-методологическое обоснование путей развития корпоративной социальной ответственности, как фактора конкурентоспособностиТеоретико-методологическое обоснование путей развития корпоративной социальной ответственности, как фактора конкурентоспособностиTheoretical and methodological justification of the ways of development of corporate social responsibility as a factor of competitivenessArticle304.4410.30977/PPB.2226-8820.2018.21.0.55