Недоступ, Дмитро Станіславович2021-12-222021-12-222021Недоступ Д.С. Аналіз роботи прольотних будов автодорожніх мостів при посиленні їх накладною плитою: кваліфікаційна робота магістра: 192 Будівництво та цивільна інженерія / Недоступ Дмитро Станіславович. – Харків: ХНАДУ, 2021. – 74 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4910Розглянуто підсилення прольотних будов за допомогою улаштування монолітної залізобетонної плити різної товщини. Були досліджені монолітні накладні плити товщиною 140, 160 та 180 мм. Визначена раціональна товщина монолітної плити. При визначені несучої здатності прольотних будов був застосований просторовий розрахунок в програмному комплексі ЛІРА. Аналіз розрахунків показав, що раціональна товщина монолітної плити дорівнює 140 мм. Критерієм раціональності є витрати матеріалів на монолітну плиту при одночасному забезпеченні потрібної несучої здатності прольотної будови.ukпідсилення мостових конструкційшляхопровідбалкареконструкціянакладна плитавнутрішні зусиллявантажопідйомністьАналіз роботи прольотних будов автодорожніх мостів при посиленні їх накладною плитоюMaster's theses