Жеведь, Анастасія Олексіївна2023-12-252023-12-252023-12Жеведь, А. О. Формування моделі компетенцій працівників : кваліфікаційна робота ... магістра : 073 Менеджмент / Жеведь Анастасія Олексіївна. ‒ Харків : ХНАДУ, 2023. ‒ 80 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/18022В кваліфікаційній роботі удосконалено: – дефініцію поняття «модель компетенцій працівника» на підставі критичного аналізу, узагальнення та упорядкування існуючих визначень, та базуючись на уточненому змісті ключових понять компетентнісного підходу, зокрема «компетенція», «компетентність» та виявлених відмінностях між ними; – науково-методичні положення формування моделі компетенцій працівників, які, на відміну від існуючих, передбачають певну визначену послідовність дій : вибір підходу до розробки моделі компетенцій працівників, вибір «шаблону» моделі компетенцій із чітко зазначеними складовими елементами, відмінністю яких є сфера застосування (для працівників керівних посаб або для працівників робітничих посад і спеціалістів); – процес оцінювання рівня компетенцій працівників, включених до складу моделі компетенцій, шляхом вироблення відповідного інструментарію із застосуванням методу 360°, що передбачає розрахунок компетентності працівників на підставі врахування середніх оцінок компетенцій (за розробленою шкалою) та вагових коефіцієнтів.ukуправління персоналомкомпетенціїкомпетентністьмодель компетенційкомпетентнісний підхідФормування моделі компетенцій працівниківMaster's theses