Мельников, Валентин Сергійович2024-07-142024-07-142024Мельников, В. С. Транспортний засіб категорії М2. Розробка зчеплення та аналіз конструкцій рульового керування : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 133 Галузеве машинобудування / Мельников Валентин Сергійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 107 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/21249Об'єкт роботи – зчеплення транспортного засобу категорії М2. Мета роботи – розробка зчеплення транспортного засобу категорії М2 та аналіз рульового керування Метод дослідження – аналітичний з використанням класичних теорій та наукових підходів. 1. В ході виконання кваліфікаційної роботи я ознайомився із спільними даними існуючих АТЗ, аналогічних по проектованому класу і на їх основі було встановлено параметри проектованого автомобіля. 2. Визначивши і обгрунтувавши основні параметри автомобіля, було виконано тяговий розрахунок, в результаті якого отримано необхідні дані для проектування зчеплення: характеристику двигуна, величину максимальних навантажень і моментів, розрахункові режими вантаження і так далі. 3.Також було складено кінематичну схему автомобіля і охарактеризовано її елементи. 4. Застосовуючи емпіричні залежності, наближені і проектні розрахункові методи, державні і галузеві стандарти було обрано і розраховано основні параметри зчеплення. 5. Аналіз існуючих рульових управлінь й їхніх характеристик показав, що перспективним для автомобілів є застосування рейкового рульового управління. 6. Огляд конструкцій існуючих рульових керувань і методик їхнього проектування дозволив виявити їхні недоліки, обумовлені недостатньою вивченістю фізичних процесів і більшою кількістю допущень, прийнятих при розрахунках.ukзчепленнязубчате колесорульове керуванняреєчний рульовий механізмТранспортний засіб категорії М2. Розробка зчеплення та аналіз конструкцій рульового керуванняBachelor's theses