Антонян, Карен Завенович2021-12-282021-12-282021Антонян, К. З. Використання кривої змінної швидкості руху VGV_Kurve при проектуванні примикання на автомобільній дорозі М-01 Київ-Чернигів-Нові Яриловичі в обхід м. Бровари на км 23+150 : дипломна робота ... магістра : 192 Будівництво та цивільна інженерія / Антонян Карен Завенович. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 110 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5130Об’єкт дослідження – пошук оптимального проектного рішення проектування транспортної розв’язки за допомогою різних типів кривих для подальшого опрацювання у модулі «Візуалізація». Мета роботи – оцінити інформативність просторового моделювання в проекті будівництва транспортної розв’язки. Методи дослідження – аналіз, синтез, математичне моделювання, візуалізація. В пояснювальній записці викладено огляд етапів життєвого циклу у технологіях BIM. Зроблено аналіз елементної бази геометричного проектування. Розглянуто принципи конструювання елементів транспортної інфраструктури з використанням різних типів кривих. Практично реалізовано використання кривих при проектуванні у програмному комплексі CREDO ДОРОГИ. Оцінено проект на етапі життєвого циклу шляхом візуалізації отриманого рішення, як результат втілення BIM в дорожню галузь. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – впровадження 3D-візуалізації в проектні інститути, як вагомий крок до BIM технологій.ukBIMінформаційне моделюванняСAD системипроектжиттєвий циклінженерне проектуванняСАПР-моделіклотоїдаVGV_KURVECREDO ДОРОГИЦММЦМПвізуалізація3D системи3D-зображенняВикористання кривої змінної швидкості руху VGV_Kurve при проектуванні примикання на автомобільній дорозі М-01 Київ-Чернигів-Нові Яриловичі в обхід м. Бровари на км 23+150Master's theses