Фролов, В. Я.Ковтунов, Ю. А.Кубата, В. Г.Frolov, V.Kovtunov, J.Kubata, V.2014-04-252014-04-252013Фролов, В. Я. Методи забезпечення завадостійкості при керуванні автомобільною протиугінною системою / В. Я. Фролов, Ю. А. Ковтунов, В. Г. Кубата // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, ХНАДУ ; [редкол.: Туренко А. Н. (гл. ред.) [и др.]. – Харьков, 2013. – Вып. 33. – С. 105-1092219-8342https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/745У сучасних протиугінних системах застосовується частотна модуляція i фазова модуляція. Oскільки ширина спектру сигналу є обмеженою, то з’являється можливість перехоплювати сигнал з подальшим відключенням сигналізації в потрібний момент. Суттєве підвищення завадостійкості в сучасних протиугінних системах можливе при використанні ши-рокосмугових сигналів.ukмодуляціярадіоканалкодуваннязавадостійкістьтаємністьширокосмуговий сигналбаза сигналівспектр частотмодуляциярадиоканалкодированиепомехоустойчивостьсекретностьширокополосный сигналбаза сигналовспектр частотmodulationchannelcodingrobustnesssecrecybroadband signalbase signalfrequency spectrumМЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАВАДОСТІЙКОСТІ ПРИ КЕРУВАННІ АВТОМОБІЛЬНОЮ ПРОТИУГІННОЮ СИСТЕМОЮМЕТОДЫ ОБЕСПЕЧЕНИЯ ПОМЕХОУСТОЙЧИВОСТИ ПРИ УПРАВЛЕНИИ АВТОМОБИЛЬНОЙ ПРОТИВОУГОННОЙ СИСТЕМОЙMETHODS OF PROVIDING NOISE IMMUNITY IN AUTOMOBILE ANTI-THEFT SYSTEM CONTROLArticle629.072.1