Кульбако, Владислав Павлович2025-07-142025-07-142025Кульбако, В. П. Підвищення потужності автомобільного дизеля 4ЧН 8,8/8,2 до 80 кВт шляхом вибору раціональної форми та геометричних розмірів камери згоряння : дипломна робота … бакалавра : 142 Енергетичне машинобудування / Кульбако Владислав Павлович. – Харків : ХНАДУ, 2025. – 62 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/26163Об’єкт дослідження – автомобільний дизель 4ЧН 8,8/8,2. Цей дизель розробляється вперше за прямою участю кафедри ДВЗ ХНАДУ і базується на науково-технічних рішеннях і елементній базі дизеля ДА10. Водночас двигун отримав вищі показники ефективності. Мета роботи – розробка камери згоряння з локальними турбулізаторами нового автомобільного дизеля 4ЧН 8,8/8,2, розрахунок робочого процесу, сил та крутних моментів у двигуні та розрахунок на міцність деталей поршневої групи двигуна. В роботі розроблено проєкт автомобільного дизеля потужністю 80 кВт на базі двигуна ДА10. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна на режимі номінальної потужності, динамічний розрахунок, розрахунок деталей поршневої групи на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також розглянуте питання безпеки при випробуваннях дизеля.ukдизельробочий процесдинамічний розрахунокрозрахунок на міцністьпоршенькамера згорянняекономічне обгрунтуванняохорона навколишнього середовищаПідвищення потужності автомобільного дизеля 4ЧН 8,8/8,2 до 80 кВт шляхом вибору раціональної форми та геометричних розмірів камери згорянняBachelor's theses