Джафарова, Карина Сергіївна2024-01-022024-01-022023Джафарова, К. С. Переосмислення маркетингової стратегії підприємства на основі інвестицій : дипломна робота ... магістра : 051 Економіка / Джафарова Карина Сергіївна. ‒ Харків : ХНАДУ, 2023. ‒ 106 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/18660Об’єкт дослідження – процеси стратегічного управління маркетинговою діяльністю. Предмет дослідження – моделі, методи та механізми інвестиційного забезпечення реалізації маркетингової стратегії. Мета роботи – розвиток науково-теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо управління маркетинговою стратегією молокопереробного підприємства на засадах залучення інвестицій. Метод дослідження – теоретичне узагальнення, метод аналізу і синтезу, комплексний та системний підхід, графічний метод, SWOT-аналіз, стратегічний портфельний аналіз, методи інвестиційного та фінансового аналізу. Наукова новизна роботи полягає у розвитку науково-теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства шляхом побудови схеми механізму інтеграційної взаємодії планування маркетингової та інвестиційної стратегії. Результати роботи апробовано на Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених «Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту підприємств України», ХНАДУ, листопад 2023 р., а також опубліковано у Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2023 р.ukмаркетингінвестиціїстратегіявзаємодіяпроєктмолокопереробне підприємствоПереосмислення маркетингової стратегії підприємства на основі інвестиційMaster's theses