Фідровська, Н. М.Кириченко, І. Г.Аврунін, Г. А.Щербак, О. В.Рагулін, В. М.Fidrovskaya, NataliyaKyrychenko, IgorAvrunin, GrigoryShcherbak, OlehRagulin, Vitaliy2025-05-302025-05-302025Завдання з підготовки інженерів / Н. М. Фідровська, І. Г. Кириченко, Г. А. Аврунін, О. В. Щербак, В. М. Рагулін // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2025. – Вип. 108. – С. 324–327.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/25139У статті порушено такі питання: значення викладання технічних дисциплін для інженерних спеціальностей; вибір методик, що забезпечують більш компетентні й глибокі знання та вміння майбутніх інженерів. Мета статті – дослідження, що дають змогу розробити правильні системи й методики викладання, обрати з великого потоку сучасної інформації ті знання, які дуже важливі для здобувачів інженерних спеціальностей.ukметодика викладаннямотиваціязнаннякомпетентністьякість навчанняпідготовка інженерівtraining of engineersteaching methodsmotivationknowledgecompetencequality of educationЗавдання з підготовки інженерівProblems of engineers` trainingArticle378:37.01110.30977/BUL.2219-5548.2025.108.0.324