Шемигон, Артем Олександрович2024-12-312024-12-312024-12Шемигон, А. О. Удосконалення методики викладання ККД трансмісії та колісного рушію : дипломна робота ... магістра : 015.38 Професійна освіта. Транспорт / Шемигон Артем Олександрович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 83 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/23937Складено формулу для визначення механічного ККД трансмісії. Визначено також що, механічний ККД трансмісії автомобіля можна представити як добуток ККД агрегатів що входять до неї. Розрізняють два види втрати ККД в трансмісіїї: механічні та гідравлічні. Вже існують конкурентноспроможні механічним; комбіновані коробки передач. ККД трансмісії електромобіля суттєво перевищує аналогічний показник у традиційних автомобілях із ДВЗ завдяки спрощеній конструкції, мінімізації втрат енергії та стабільності роботи: при активному розвитку електромобілів та гібридних автомобілів стає питання вибору розподілу крутних моментів між осями, що забезпечить найбільший ККД колісного рушію і підвищення енергоефективності транспортних засобів; у відомих дослідженнях не визначено коефіцієнт корисної дії колісного рушія автомобілів, що не дозволяє визначити напрями підвищення їхньої енергоефективності, у тому числі і при русі по поверхні, яка деформується; було переглянуто методику викладання: де ходова частина автомобіля представляється як складова частини системи «автомобіль-дорога». Представлення дороги як замикаючої ланки чотирьохланкового механізму дозволило визначити ККД колісного рушію та отримати раціональний розподіл крутних моментів між передніми та задніми колесами.ukдидактикаенергоефективністьККДпедагогікакрутний моментавтомобільекспериментколісний рушійдослідженняінженер-педагогУдосконалення методики викладання ККД трансмісії та колісного рушіюMaster's theses