Попова, Л. О.Мітяєва, Т. Л.Прядко, О. М.2022-12-082022-12-082014Попова, Л. О. Маркетингові дослідження споживчих переваг в сфері інтернет-реклами / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2014. – № 2 (7), т. 2. – С. 110–114.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6384В сучасних умовах важливим напрямком успішної діяльності підприємств, засобом підвищення конкурентоспроможності є специфічні інструменти, принципи, методи маркетингу, які орієнтовані на максимальне задоволення попиту споживачів. Від використання елементів комплексу маркетингу залежить ставлення споживачів до товару (послуги), їхня обізнаність, прийняття ними рішення щодо купівлі. Тому використання такого елементу, як реклама, зокрема Інтернет-реклама, допомагає просувати товар на ринку. Інтернет стає активним учасником життя людини. Реклама досить швидко прониклав Інтернет, практично відразу ж, лише він став доступним для широкого кола користувачів. Предметом дослі- 111 дження є теоретичні засади щодо управління віртуальною рекламою на підприємствах інтернет-послуг та вивчення споживчих вподобань. Метою статті є аналіз маркетингової та рекламної діяльності підприємств Інтернет послуг,дослідження користувачів Інтернет-реклами, вивчення їх вподобань, з метою підвищення попиту через мережу Інтернет. Методологічною основою роботи стали фундаментальні теоретичні положення з маркетингу, психології, економіки, викладені у вітчизняних і закордонних наукових працях. Результати дослідження виявили основні причини повільного розвитку інтернет-магазинів, запропоновано основні шляхи вирішення існуючих проблем.ukІнтернетрекламаінтернет-магазинимаркетингові дослідженняпослугимережаспоживачіМаркетингові дослідження споживчих переваг в сфері інтернет-рекламиArticle658.8.012.12:659.1