Фідровська, Н. М.Слепужніков, Є. Д.Чернишенко, О. В.Перевозник, І. А.Fidrovska, N.Slepuzhnikov, E.Chernyshenko, A.Perevoznyk, I.2021-12-162021-12-162021Модернізація конструкції кранового ходового колеса / Фідровська Н. М., Слепужніков Є. Д., Чернишенко О. В., Перевозник І. А. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2021. – Вип. 95. – С. 107–113.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4871У статті розглянуто модернізацію конструкції ходового колеса за рахунок введення пружного елемента. Зменшення силових і пружних факторів у модернізованому ходовому колесі пояснюється тим, що застосування пружного кільця приводить до зростання жорсткості згину зовнішнього кільця оболонки.ukгумова вставкадинамічні навантаженнятришарова конструкціявібраційні навантаженняrubber insertdynamic loadsthree-layer shellvibration loadsМодернізація конструкції кранового ходового колесаModernization of the construction of the crane traveling wheelArticle521.87410.30977/BUL.2219-5548.2021.95.0.107