Криворучко, О. М.Шерстюк, А. А.Криворучко, О. Н.Шерстюк, А. А.Kryvoruchko, О.Sherstiuk, A.2018-05-102018-05-102017Криворучко, О. М. Оцiнка рiвня гармонiзацiї системи управлiння пiдприємством / О. М. Криворучко, А. А. Шерстюк // Економiка трансп. комплексу : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: О. М. Криворучко (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2017. – Вип. 30. – С. 57–64.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2305Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня гармонізації системи управління на основі якості. Розглядаються елементи системи управління бізнес-процесами підприємства (управління перевезеннями вантажів (пасажирів), технічне обслуговування і ремонт рухомого складу, управління персоналом, маркетингом, фінансовими ресурсами, управління закупками і постачанням ресурсів, матеріально-технічними ресурсами, інформаційними ресурсами, охороною праці й технікою безпеки) та системи управління якістю (управління взаємовідносинами зі споживачами, управління якістю процесів обслуговування споживачів, управління якістю допоміжних процесів, управління якістю процесів, що обслуговують виробництво, процеси загального менеджменту якості). Обґрунтовано, що для оцінки рів-ня гармонізації доцільно використовувати матричний метод; критерії, що застосовують при реінжинірингу бізнес-процесів (цілі, критичні фактори успіху, перспективи, бізнес-процеси). Коефіцієнти гармонізації визначаються за кожним критерієм, узагальнення яких дає підстави дійти висновку відносно одержаного рівня гармонізації.ukгармонізаціяякістьбізнес-процесикритичні фактори успіхуціліперспективисистема управліннягармонизациякачествобизнес-процессыкритические факторы успехацелиперспективысистема управленияharmonizationqualitybusiness processescritical success factorsgoalsprospectsmanagement systemОЦІНКА РІВНЯ ГАРМОНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМОЦЕНКА УРОВНЯ ГАРМОНИЗАЦИИ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЕМESTIMATING A LEVEL OF HARMONIZATION OF ENTERPRISE MANAGEMENT SYSTEMArticle338.2