Криворучко, О. М.Kryvoruchko, O.Криворучко, О. Н.2021-02-112021-02-112020Криворучко, О. М. Модель аналізу результативності логістичної діяльності / Криворучко О. М. // Економiка трансп. комплексу : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: В. Г. Шинкаренко (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2020. – Вип. 36. – С. 129–140.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3466Забезпечення успішного функціонування підприємств, зниження загаль¬них витрат, одержання якісного логістичного обслуговування досягається викорис¬танням логістичних підходів, здійсненням результативної логістичної діяльності. У цьому випадку необхідно оцінювати логістичну діяльність, її ефективність та резуль¬тативність. Однак у сучасній літературі та практичній діяльності відсутні комплексні моделі оцінювання логістичної діяльності, що потребує їхнього розроблення. У роботі розроблено комплексну модель оцінювання результативності логістичної діяльності як постійного динамічного процесу на підставі використання теоретичних положень загаль¬ного управління якістю (TQM) та премій Європейської досконалості якості. Розроблення та стандартизація логістичних процедур дозволяє оцінювати отримані результати не тільки після здійснення логістичної діяльності, але і в оперативному режимі, тобто на кожному окремому етапі її реалізації. Критерії оцінювання результативності логістич¬ної діяльності подані двома групами, одна з яких оцінює можливості логістичної системи, а інша – результати. Початком реалізації логістичних процесів є певні обмеження, що є зовнішніми та внутрішніми факторами логістичної діяльності. Процеси логістичної діяльності також розглядають як сукупність логістичних бізнес і організаційних процесів логістичного менеджменту. Логістичні бізнес-процеси (взаємопов’язана сукупність операцій і функцій, що перетворюють ресурси підприємства на певний результат, що задається логістичною стратегією) ідентифікуються залежно від специфіки діяльності підприємства. Найбільш розповсюдженими з них є бізнес-процеси постачання, виробництва і збуту. Організаційні процеси логістичного менеджменту спрямовані на регулювання логістичних операцій, функцій, функціональних сфер різних господарюючих суб’єктів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій і технічних засобів. Результати є сукупністю логістичних (витрати, тривалість циклу, якість, задо-волення споживачів тощо) та організаційних результатів (задоволення персоналу, позиція у суспільстві тощо). Комплексність моделі оцінювання результативності логіс¬тичної діяльності полягає в поєднанні оцінювання можливостей та результатів, встановленні невідповідностей між максимально можливим та фактичним рівнем з подальшим розробленням заходів щодо покращення відповідних сфер роботи.ukлогістичний підхідлогістична діяльністьрезультативність логістичної діяльностіможливостірезультатиlogistic approachlogistic activityefficiency of logistic activitypossibilitiesresultsлогистический подходлогистическая деятельностьрезультативность логистической деятельностивозможностирезультатыМодель аналізу результативності логістичної діяльностіModel of evaluating logistics performanceМодель оценки результативности логистической деятельностиArticle65.012.34:517.977.510.30977/ЕТК.2225-2304.2020.36.0.129