Жученко, Діана Геннадіївна2023-01-022023-01-022022Жученко, Д. Г. Формування системи DIGITAL-маркетингу на підприємстві : дипломна робота ... магістра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Жученко Діана Геннадіївна. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 93 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7323За мірою розширення цифрового впливу на звичайну людину, трансформується й звичайне поняття маркетингу. Інвестиції у цифрові технології, з використанням різнобічних каналів просування допомагають бізнесу вирости. Авторитетної присутності на інтернет-просторах можна досягти за допомогою використання грамотної сучасної інтернет-стратегії. Об’єкт дослідження – шляхи покращення маркетингової діяльності підприємства. Мета роботи – пошук шляхів підвищення ефективності digital-маркетингу на підприємстві, покращення взаємодії та впізнаваності компанії шляхом використання інструментів SMM. Метод дослідження – ситуаційний аналіз, метод теоретичного узагальнення, аналізу та синтезу, SWOT-аналіз, графічний метод, економічний аналіз. Наукова новизна роботи полягає в розвитку теоретико-методичного підходу щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства шляхом формування системи digital-маркетингу та використання інструментів SMM. Результати роботи оприлюднено в Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2022 р. та апробовано на 2 міжнародних наукових конференціях.ukDIGITAL-маркетингпідприємствотаргетингцифровий таргетингінструментистратегія просуванняФормування системи DIGITAL-маркетингу на підприємствіMaster's theses