Скрипник, Н. С.Скрыпник, Н. С.Skrypnyk, N.2020-06-242020-06-242019Скрипник, Н. С. Використання тренiнгових технологiй у процесi вивчення iноземної мови у немовних ЗВО / Скрипник Н. С. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2019. – Вип. 87. – С. 126–131.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2903Використання тренінгових технологій у процесі вивчення іноземної мови у технічних закладах освіти набуває все більшого поширення. У статті подано характеристики основних видів тренінгів, які можна використовувати у викладанні іноземної мови. З’ясовано, що підбір та використання тих чи інших тренінгових технологій значною мірою залежить від майбутньої професійної галузі студентів. Наведено схему побудови тренінгу та охарактеризовані основні методи, що використовуються у тренінгових технологіях.ukтренінгтренінгові технологіївивчення іноземної мовизаклад вищої освітитренингтренинговые технологииизучение иностранного языкаучреждение высшего образованияtrainingtraining technologiesforeign language learninginstitution of higher educationВикористання тренінгових технологій у процесі вивчення іноземної мови у немовних ЗВОИспользование тренинговых технологий в процессе изучения иностранного языка в технических учреждениях высшего образованияUsing training technologies in the process of foreign language learning in non-linguistic institutions of higher educationArticle378.14710.30977/BUL.2219-5548.2019.87.0.126