Шапарь, Тетяна Олександрівна2024-01-052024-01-052023Шапарь, Т. О. Обґрунтування схеми та режиму світлофорного регулювання на вузлі вулично-дорожньої мережі : дипломна робота … магістра : 275 Транспортні технології / Шапарь Тетяна Олександрівна. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 94 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19034Об’єкт дослідження – дорожній рух на вузлах вулично-дорожньої мережі міста. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перетинанні ВДМ в одному рівні за світлофорним регулюванням. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху перетинання ВДМ в одному рівні на основі оптимізації параметрів світлофорного регулювання. Метод дослідження – натурні спостереження, математичне моделювання, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено порівняння результатів моделювання функціонування вузла ВДМ в одному рівні при різних організаційних рішеннях; запропоновані два організаційних рішення вузла ВДМ в одному рівні – альтернативні режими регулювання; запропонована оптимізація роботи світлофорного об’єкту на перетинанні ВДМ в одному рівні в м. Одеса; розроблено рекомендації щодо вибору організаційного рішення Х-подібного перетинання ВДМ в одному рівні. Рекомендації з впровадження – описану методику оцінки ефективності створення різних умов руху на перетинанні ВДМ в одному рівні можна рекомендувати як методику для органів місцевого самоврядування в містах. Область застосування – вулично-дорожня мережа міста.ukЕфективність дорожнього рухуОрганізація дорожнього рухуСвітлофорне регулюванняБезпека дорожнього рухуОбґрунтування схеми та режиму світлофорного регулювання на вузлі вулично-дорожньої мережіMaster's theses