Просвірнін, Олександр Васильович2024-01-052024-01-052023Просвірнін, О. В. Аналіз впливу геометричних параметрів перехрестя на потік насичення методом імітаційного моделювання : дипломна робота … магістра : 275 Транспортні технології / Просвірнін Олександр Васильович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 83 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19030Об’єкт дослідження – параметри функціонування регульованого перехрестя. Мета роботи - дослідження впливу геометричних параметрів перехрестя на потік насичення шляхом використання методики імітаційного моделювання. Метод дослідження: аналітичний, імітаційне моделювання. Проаналізовані методи оцінки пропускної спроможності регульованого перехрестя, розглянуто вплив геометричних параметрів регульованого перехрестя на пропускну спроможність. Проведено порівняльний аналіз методів визначення потоку насичення на регульованому перехресті, зокрема методики HCM 2000, методики HBS 2015 та методики Вебстера. Побудовані залежності потоку насичення виділеної смуги від радіусу траєкторії руху поворотного потоку. За результатами імітаційного моделювання в програмі PTV VISSIM було встановлено, що для виділених потоків значення потоку насичення залежать від радіусу траєкторії руху поворотного транспортного потоку лише при значенні радіусу траєкторії руху менше 20 м, де спостерігається зростання потоку насичення зі збільшенням радіусу траєкторії поворотного потоку. Ступень впровадження – дослідницька. Рекомендації з впровадження – розробки, представлені в дипломній роботі можуть бути використані оцінки пропускної спроможності регульованих перехресть. Область застосування – транспорт.ukдорожній рухрегульоване перехрестяпропускна спроможність перехрестяімітаційне моделювання перехрестяАналіз впливу геометричних параметрів перехрестя на потік насичення методом імітаційного моделюванняMaster's theses