Бондаренко, Микита Євгенович2025-07-112025-07-112025Бондаренко, М. Є. Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Ч. 1. Покращення паливної економічності двигуна з іскровим запалюванням : дипломна робота … бакалавра : 142 Енергетичне машинобудування / Бондаренко Микита Євгенович. – Харків : ХНАДУ, 2025. – 69 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/26124У кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано двигун з іскровим запалюванням потужністю 50 кВт. У цій роботі обґрунтовано параметри, які використовуються для розрахунку індикаторних та ефективних показників двигуна та побудови індикаторних діаграм. Також розраховано динамічний розрахунок та розрахунок деталей на міцність. У Спеціальній частині розглянуто методи покращення паливної економічності двигуна, а саме: впровадження циклу Аткінсона для двигуна, що працює за циклом Отто, адаптація двигуна до зміни фаз газорозподілу та зниження потужності. Проведено оцінку економічного ефекту від експлуатації двигуна, що працює за циклом Аткінсона, у порівнянні із двигуном, що працює за циклом Отто. Розглянуто безпеку життєдіяльності людини на двигунобудівному підприємстві під час процесу відлиття деталей та виготовлення двигуна.ukпотужністьпокращення паливної економічностідвигун з іскровим запалюваннямекономічний ефектАвтомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Частина 1. Покращення паливної економічності двигуна з іскровим запалюваннямBachelor's theses