Нагорний, Денис Романович2022-12-302022-12-302022Нагорний, Д. Р. Онтологічне підґрунтя інтелектуалізації технічного обслуговування автомобілів : дипломна робота…магістра : 274 Автомобільний транспорт / Нагорний Денис Романович. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 114 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7288Об’єкт дослідження є інтелектуальна система сервісного обслуговування, яка грунтується на базі онтологічного підходу технічного обслуговування автомобіля. Мета дослідження є підвищення ефективності технічного обслуговування за рахунок онтологічного простору і інтелектуалізації обслуговування автомобіля з впровадженням інтелектуальних систем. Методи дослідження. Основу дослідження складають фундаментальні положення сучасних комп’ютерних технологій, аналітичні методи обробки статистичних даних, технології сервісного обслуговування, наукові праці зарубіжних та вітчизняних вчених у сфері дослідження інтелектуальних систем при організації технічного обслуговування. У ході дипломної роботи магістра були розглянуто алгоритми та критерії прогнозування технічного стану автомобілів. Досліджено сучасний стан та розвиток інформаційних комп'ютеризованих систем онтологічного простору та стандарти їх використання. Проведено об'єктний аналіз, як спосіб реалізації програмної моделі для технічного контролю та регулювання діяльності транспортних засобів. Описано інтелектуалізацію процесів моніторингу та діагностики щодо передачі інформації і здійснення моніторингу за технічними параметрами.ukінформаційні системионтологіяавтомобільтехнічне обслуговуванняжиттєвий циклОнтологічне підґрунтя інтелектуалізації технічного обслуговування автомобілівMaster's theses