Денисенко, Олег Васильович2019-09-202019-09-202018Пат. 116678 Україна, МКИ МПК, G08G 1/09 (2006.01). Спосiб визначення iдеальних потокiв насичення та поправочних коефiцiєнтiв для регульованих перехресть / Денисенко Олег Васильович ; власники : Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т, Денисенко Олег Васильович. - N a 2016 03326 ; заявл. 31.03.2016 ; опубл. 25.04.2018, Бюл. N 8.- 6 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2711Винахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використано при розробці агрегатної системи засобів керування ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності керування рухом транспорту на регульованих перехрестях. Спосіб визначення ідеальних потоків насичення та поправочних коефіцієнтів для регульованих перехресть заснований на скануванні двома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому другий промінь формується у одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіод по колу розгортки, а оптичну вісь першого променя, що формує вихідну межу контрольованої зони в області стоп- ліній, змінюють по черзі через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшувався на певну задану величину. Кути нахилу оптичних осей другого променя, як і першого, змінюють по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході контрольованої зони зменшувався на певну задану величину. Оптичні сигнали, відбиті від транспортних засобів на підходах та виходах перехрестя, приймаються відповідними фотоприймачами і перетворюються в імпульсно-числові коди, за якими обчислюються швидкість і тип ТЗ, інтенсивність і інтервали між ТЗ. Визначення всіх необхідних параметрів для точного виміру значення ідеального потоку насичення на підходах до перехрестя та загальних поправочних коефіцієнтів потоків насичення для інших смуг руху цих підходів на протязі часу дії світлофорного циклу дає можливість одержання найбільш повного комплексу інформації для контролю і подальшого оперативного (в реальному масштабі часу) керування рухом на перехресті при визначенні оптимальних поточних значень елементів світлофорного циклу.ukАвтомобильный транспорт, безопасность движенияАвтомобiльний транспорт. безпека рухуСпосiб визначення iдеальних потокiв насичення та поправочних коефiцiєнтiв для регульованих перехрестьOther