Аргун, Щ. В.Трунова, І. С.Гнатов, А. В.Гнатова, Г. А.Arhun, ShchasianaTrunova, IrynaHnatov, AndriiHnatova, Hanna2024-01-242024-01-242023Інноваційні підходи до навчання студентів технічних спеціальностей в умовах війни в Україні / Щ. В. Аргун, І. С. Трунова, А. В. Гнатов, Г. А. Гнатова // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2023. – Вип. 24. – С. 83–90.2226-9266https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19312Через війну в Україні заклади освіти зазнали руйнувань, відбулось масове переміщення студентів в межах країни та за кордон. Це погіршило якість надання освітніх послуг, особливо для технічних спеціальностей, де неможливе повноцінне навчання без лабораторних та практичних робіт. Метою цієї статті є пошук шляхів вирішення проблеми навчання українських студентів технічних спеціальностей під час війни. В статті розглянуто можливості дистанційного навчання в закордонних університетах без виїзду за кордон, а також використання лабораторії цифрової віддаленої електротехнічної освіти "My digital electrical engineering", розробленої в Ризькому технічному університеті. Результати дослідження можуть бути використані для покращення дистанційного навчання в технічних ВНЗ України, що дозволить студентам продовжувати навчання під час війни, забезпечуючи якість та безпеку освіти.ukдистанційна освітаелектротехнікаенергетикавійна в Україніонлайн навчанняцифрові інструментивіртуальні лабораторіїякість освітиінтернет речейdistance educationelectrical engineeringpower engineeringwar in Ukraineonline teachingdigital ToolsVirtual labsquality of educationIoTІнноваційні підходи до навчання студентів технічних спеціальностей в умовах війни в УкраїніInnovative approaches to the education of students of technical specialties in the conditions of war in UkraineArticle378.1410.30977/VEIT.2023.24.0.4