Поляков, В. М.Тімков, О. М.Приходченко, Д. Ю.Гаращенко, В. Г.Тимков, А. Н.Poljakov, V.Timkov, A.Prihodchenko, D.Garashenko, V.2022-09-272022-09-272011Математичне моделювання руху багатоланкових автопоїздів, що мають перекос мостів та ексцентриситет центрів мас ланок / В. М. Поляков, О. М. Тімков, Д. Ю. Приходченко, В. Г. Гаращенко // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / М-во освiти i науки України, ХНАДУ. - Харкiв, 2011. - Вип. 2.2226-9266https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5510Розроблено універсальну плоску математичну модель руху багатоланкового автопоїзда, що має перекос мостів та ексцентриситет центру мас кожної ланки. Диференціальні рівняння руху складені на основі загальних теорем механіки: про зміну головного вектора і головного моменту кількості руху.ukавтопоїздперекос мостівексцентриситетматематична модельконструктивні факториексплуатаційні факториавтопоездперекос мостовэксцентриситетматематическая модельконструктивные факторыэксплуатационные факторыmulti-truckbuckle bridgeseccentricitymathematical modeldesign factorsoperational factorsМатематичне моделювання руху багатоланкових автопоїздів, що мають перекос мостів та ексцентриситет центрів мас ланокМатематическое моделирование движения многозвенных автопоездов, которые имеют перекос мостов и эксцентриситет центров масс звеньевMathematical modeling of multi-truck with buckle bridges and center of mass eccentricity linksArticle629.114.3