Філатова, Г. Є.Варавіна, О. П.Нікітченко, І. М.Тесленко, Е. В.Круговий, А. О.Созикін, М. В.Fіlatova, Ganna EvhenіvnaVaravіna, Olena PavlіvnaNіkіtchenko, Іhor MykolajovychTeslenko, Eduard VіktorovіyaKrugovij, Andrіj OleksandrovychSozykin, Mykhailo Vasyliiovych2025-01-162025-01-162024Побудова регресійної моделі питомої витрати повітря автомобільного пневмодвигуна / Г. Є. Філатова, О. П. Варавіна, І. М. Нікітченко, Е. В. Тесленко, А. О. Круговий, М. В. Созикін // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2024. – Вип. 107. – С. 94–99.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/24650Результати проведеного дослідження щодо визначення оптимальних режимів роботи пневматичного двигуна демонструють, що залежності питомої індикаторної витрати стисненого повітря можуть бути адекватно визначені за допомогою регресійної моделі другого ступеня функції кутів відкриття-закриття впускних і випускних клапанів. Отримана модель у вигляді полінома другого порядку має високі показники адекватності, що є істотною перевагою як у цій роботі, так і в процесі використання інших досліджень подібної спрямованості.ukпитома витрата повітряпневмодвигунрегресійна модельелектрогідравлічний привід клапанів.power supplypneumatic motorregression modelelectrohydraulic valve driveПобудова регресійної моделі питомої витрати повітря автомобільного пневмодвигунаConstruction of the regression model of the specific airArticle641.4310.30977/BUL.2219-5548.2024.107.0.94