Шатохін, В. М.Гранько, Б. Ф.Соболь, В. М.Shatokhin, V.Granko, B.Sobol, V.Шатохин, В. М.Гранько, Б. Ф.Соболь, В. Н.2018-11-062018-11-062018Шатохiн, В. М. Про знижування динамiчних навантажень у приводi до розподiльного вала паливного насоса транспортного дизеля / Шатохiн В. М., Гранько Б. Ф., Соболь В. М. // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины; ХНАДУ ; редкол.: А. Н. Туренко (гл. ред.) и др. - Харьков, 2018. - Вып. 42. - С. 29-362219-8342https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2426Викладено результати розрахунково-експериментальних досліджень з вибору параметрів привода розподільного вала паливного насоса транспортного дизеля, що забезпечують допустимий рівень динамічних навантажень. Використовуються інтегральні рівняння руху, що записані за допомогою імпульсно-частотних характеристик лінеаризованих моделей. Виявлено причини інтенсивних основних і субгармонічних коливань.ukрозподільний валпаливний насостранспортний дизельдинамічні навантаженняосновні й субгармонічні коливанняcamshaftfuel pumptransport dieseldynamic loadsbasic and subharmonic oscillationsраспределительный валтопливный насостранспортный дизельдинамические нагрузкиосновные и субгармонические колебанияПРО ЗНИЖУВАННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ У ПРИВОДІ ДО РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛА ПАЛИВНОГО НАСОСА ТРАНСПОРТНОГО ДИЗЕЛЯABOUT DYNAMIC LOADS REDUCTION IN THE DRIVE TO THE CAMSHAFT OF THE FUEL PUMP OF TRANSPORT DIESELО СНИЖЕНИИ ДИНАМИЧЕСКИХ НАГРУЗОК В ПРИВОДЕ К РАСПРЕДЕЛИТЕЛЬНОМУ ВАЛУ ТОПЛИВНОГО НАСОСА ТРАНСПОРТНОГО ДИЗЕЛЯArticle621.432