Дячук, М. В.Петренко, Д. І.Петренко, Д. И.Dyachuk, M.2009Дячук, М. В. Дослiдження керованостi автопотяга по моделi з чотирма степенями свободи / М. В. Дячук, Д. I. Петренко // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, ХНАДУ ; редкол.: А. Н. Туренко (гл. ред.) и др. – Харьков, 2009. – Вып. 25. – С. 76–85.2219-8342Розглянуто моделювання криволінійного руху автопотяга. Розроблено математичну модель руху плоскої дволанкової системи; створено програмне забезпечення у середовищі MATLAB; проаналізовано результати моделювання руху на прикладі зчленованого складу МАЗ-643008 + НЕФАЗ-96931 з урахуванням розподілу кутів повороту керованих коліс та еластичних властивостей шин коліс.ukкриволінійний рух автомобілякерованість автопотягубічне відведення шиникурсова стійкістькриволинейное движение автомобиляуправляемость автопоездабоковой увод шиныcurvilinear motion vehiclelorry’s roadabilitytire slipДОСЛІДЖЕННЯ КЕРОВАНОСТІ АВТОПОТЯГА ПО МОДЕЛІ ІЗ ЧОТИРМА СТЕПЕНЯМИ СВОБОДИИССЛЕДОВАНИЕ УПРАВЛЯЕМОСТИ АВТОПОЕЗДА ПО МОДЕЛИ С ЧЕТЫРЬМЯ СТЕПЕНЯМИ СВОБОДЫPROBE OF CONVOY LORRY’S ROADABILITY ON MODEL WITH FOUR FREEDOM DEGREESArticle629.35.3.072.1