Шевченко, Владислав Юрійович2022-12-292022-12-292022-12-21Шевченко, В. Ю. Планування комплексу маркетингу для зарубіжних ринків : дипломна робота ... магістра : 067 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Шевченко Владислав Юрійович – Харків : ХНАДУ, 2022. – 136 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7199Об'єктом дослідження є процес планування та впровадження комплексу маркетингу для зарубіжного ринку. Мета роботи – планування та впровадження ефективної, універсальної та дієвої моделі комплексу маркетингу для здійснення успішної торгівлі на зарубіжних ринках ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен». Методи дослідження - порівняльний економічний аналіз, методи статистичної обробки даних; фундаментальний аналіз фінансового середовища бізнесу; експертного спостереження; порівняння та групування; статистичні методи; методи та моделі прогнозування; маркетинговий метод. В дипломній роботі було уточнено економічну сутність поняття «комплекс маркетингу». Узагальнені підходи щодо розробки та впровадження маркетинг-міксу на підприємстві. Систематизовані методичні підходи до планування комплексу маркетингу для зарубіжних ринків. Надано загальну характеристику та проведено фінансово-економічний аналіз основних показників ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен». Оцінено бізнес-середовище цього підприємства для планування комплексу міжнародного маркетингу. Сформовано механізм управління комплексом міжнародного маркетингу. Розроблено модель маркетинг-міксу ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен» для її впровадження на зарубіжних ринках. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення підсистем моделі маркетинг міксу за допомогою впровадження «інноваційного» маркетингу.SWOT - аналізPEST - аналізекспортінноваційний маркетингліквідністьрентабельністьмаркетинг - міксменеджментмолочна продукціязарубіжний ринокПланування комплексу маркетингу для зарубіжних ринківMaster's theses