Дячук, М. В.Петренко, Д. І.Петренко, Д. И.Dyachuk, M.Petrenko, D.2022-09-262022-09-262011Дячук, М. В. Дослідження керованості автопотяга по моделі із чотирма степенями свободи / М. В. Дячук, Д. І. Петренко // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / М-во освiти i науки України, ХНАДУ. - Харкiв, 2011. - Вип. 2.2226-9266https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5505Розглянуто моделювання криволінійного руху автопотяга. Розроблено математичну модель руху плоскої дволанкової системи; створено програмне забезпечення у середовищі MATLAB; проаналізовано результати моделювання руху на прикладі зчленованого складу МАЗ-643008 + НЕФАЗ-96931 з урахуванням розподілу кутів повороту керованих коліс та еластичних властивостей шин коліс.ukкриволінійний рух автомобілякерованість автопотягубічне відведення шиникурсова стійкістькриволинейное движение автомобиляуправляемость автопоездабоковой увод шиныкурсовая устойчивостьcurvilinear motion vehiclelorry’s roadabilitytire sliproadholdingДослідження керованості автопотяга по моделі із чотирма степенями свободиИсследование управляемости автопоезда по модели с четырьмя степенями свободыProbe of convoy lorry’s roadability on model with four freedom degreesArticle629.35.3.072.1