Михалевич, Микола ГригоровичБогомолов, Віктор ОлександровичКлименко, Валерій ІвановичЯрита, Олександр ОлександровичЛеоньтєв, Дмитро МиколайовичРябуха, Юлія ОлександрівнаMykhalevych, MykolaBogomolov, ViktorKlimenko, ValeriyYaryta, OlexandrLeontev, DmytroRyabukha, Yuliya2018-01-252018-01-252017https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2149Запропоновано новий принцип керування тиском у силовому циліндрі механізму керування зчепленням. Розглянуті принципова та розрахункова схеми, механізму керування зчепленням транспортного засобу де застосовано послідовне розташування клапанів. Загальна кількість клапанів у механізмі керування зчепленням становить три, один впускний та один випускний встановлені паралельно для забезпечення трипозиційного регулювання та один електропневматичний клапан розташовано послідовно до двох перших для забезпечення більш високої точності позиціонування штоку механізму керування зчепленням. Наве-дені результати математичного моделювання запропонованого механізму у різних режимах роботи та дана їх оцінка.ukпослідовне розташування електропневматичних клапанівмеханізм керування зчепленнямвідкритий стан каналу подачі повітрязсув у роботі електропневматичних клапанівserial arrangement of electropneumatic valvesclutch control mechanismopen state of the air supply channelshift in the work of electropneumatic valvesПІДВИЩЕННЯ ТОЧНОСТІ РОБОТИ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНОГО МЕХАНІЗМУ КЕРУВАННЯ ЗЧЕПЛЕННЯМ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ КАТЕГОРІЙ N3 та M3 ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛІДОВНОГО РОЗТАШУВАННЯ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНИХ КЛАПАНІВINCREASING THE ACCURACY OF THE ELECTRON-PNEUMATIC MECHANISM CONTROL OF THE CLUTCH OF VEHICLES OF CATEGORIES N3 AND M3 BY USING THE SERIAL ARRANGEMENT OF ELECTRON-PNEUMATIC VALVESArticle681.583.35, 681.587.357