Батигiн, Юрiй ВiкторовичЧаплигiн, Євген ОлександровичСабокар, Олег СергiйовичТрiшкин, Євгенiй Вiкторович2018-02-282018-02-282017-02-10Пат. 113579 Україна, МКИ H05B 6/10 (2006.01), B21D 26/14 (2006.01). Спосiб iндукцiйного нагрiву листових металiв кузовних елементiв автотранспортних засобiв iз миттєвим охолодженням / Батигiн Юрiй Вiкторович, Чаплигiн Євген Олександрович, Сабокар Олег Сергiйович, Трiшкин Євгенiй Вiкторович ; власники : Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т, Батигiн Юрiй Вiкторович, Чаплигiн Євген Олександрович, Сабокар Олег Сергiйович, Трiшкин Євгенiй Вiкторович. - N u 2016 06530 ; заявл. 15.06.2016 ; опубл. 10.02.2017, Бюл. N 3. - 3 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/21901. Спосіб індукційного нагріву листових металів кузовних елементів автотранспортних засобів із миттєвим охолодженням, де застосовують джерело змінної напруги високої частоти та інструмент-індуктор, що слугує джерелом змінного електромагнітного поля, який відрізняється тим, що нагрів поверхні виконується індуктором-інструментом циліндричної монолітної конструкції, що виконується із діелектричного матеріалу та містить на торці котушку індуктивності, якою він притискається до листового металу. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що обмотка котушки індуктивності індуктора-інструмента виконується із багатожильного проводу, кожна жила якого є діелектрично-ізольованою шаром лаку. 3. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що у корпусі інструмента-індуктора міститься канал подачі повітря, який розташовується співвісно із інструментом-індуктором і є симетрично розгалуженим у торці корпусу. 4. Спосіб за п. 1 який відрізняється тим, що після виконання нагріву області металу, яка знаходиться під котушкою індуктивності, через повітряні канали подається стиснуте повітря, яке надходить у робочу зону інструмента-індуктора.ukавтотранспортнi засобиметалознавствоСпосiб iндукцiйного нагрiву листових металiв кузовних елементiв автотранспортних засобiв iз миттєвим охолодженнямOther