Трапезніков, Микита Павлович2023-08-102023-08-102023Трапезніков, М. П. Дослідження впливу припаркованих транспортних засобів на пропускну спроможність проїзної частини : дипломна робота ... бакалавра : 275 Транспортні технології / Трапезніков Микита Павлович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 65 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/16189Об’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожньої мережі міста. Мета роботи - збільшення пропускної спроможності ділянки вулично-дорожньої мережі за рахунок раціонального розташування припаркованих транспортних засобів на проїзній частині. Методи дослідження – натурний, аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз різних джерел підтвердив необхідність раціонального вуличного паркуванні, але за умови збереження пропускної спроможності проїзних частин вулично-дорожньої мережі міст. Для апробації методики визначення можливостей вулично-дорожньої мережі з надання місць паркування, яка дозволяє враховувати нормативні правила паркування, обрано ділянку просп. Олександрівський в Індустріальному районі м. Харків з рівнем обслуговування D через порушенням правил паркування. Запропоновано оптимальний спосіб паркування для близька 70 автомобілів - паралельно до тротуару, що скорочує час проїзду ділянки в 3,5 рази та підвищує пропускну спроможність мінімум в 4 рази. Запропонована організація тимчасової позавуличної стоянки на 75 авт.-місць в 100 м від досліджуваної ділянки, що дозволяє повністю задовільнити потреби центрів тяжіння в місцях паркування.ukпаркуваннятранспортні засобивулично-дорожня мережапропускна спроможність вулиціавтомобільна стоянкапроїзна частина вулиціспосіб паркування автомобілівДослідження впливу припаркованих транспортних засобів на пропускну спроможність проїзної частиниBachelor's theses