Богданова, Аріна Вячеславівна2023-07-142023-07-142023Богданова, А. В. Впровадження маркетингових заходів щодо збільшення обсягів продажів : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Богданова Аріна Вячеславівна. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 74 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/15577Об’єктом дослідження є маркетингові стратегії та техніки, які використовуються сучасними компаніями для збільшення обсягів продажів. Метою нашого дослідження є вивчення та аналіз сучасних тенденцій в маркетингових заходах, які сприяють збільшенню обсягів продажів, визначення, які стратегії та техніки є найбільш ефективними в різних галузях та ринкових умовах, а також які інноваційні підходи можуть бути використані в майбутньому. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні засади застосування маркетингових стратегій і технік для збільшення обсягів продажів. У досліджені розкрито роль маркетингової діяльності підприємства. Описано важливість маркетингових заходів у збільшенні обсягів продажів. Інформаційною основою є законодавчі та нормативні акти з досліджуваної теми, звітно-статистичні дані ТОВ «ГРАНД РІЧ» тощо. Використання сучасних методичних підходів використання маркетингових заходів сприяє збільшенню обсягів продажів, підвищенню конкурентоспроможності підприємства та досягненню успіху на ринку. Запропоновано загальну блок-схему побудови web-сайту. Розроблені в ході роботи теоретичні та практичні рекомендації є ефективними для підприємств й можуть бути практично застосовані в їх діяльності.ukмаркетингові заходивеб сайтобсяги продажівмаркетингова політикаефективністьВпровадження маркетингових заходів щодо збільшення обсягів продажівBachelor's theses