Третяк, Вікторія ПавлівнаВасилечко, Наталія ЯрославівнаТретьяк, Виктория ПавловнаВасилечко, Наталия ЯрославовнаTretiak, Victoriia PavlivnaVasylechko, Nataliia Yaroslavivna2023-01-022023-01-022019Третяк, В. П. Алгоритм створення сайту як інструменту управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів у сфері альтернативної енергетики / В. П. Третяк, Н. Я. Василечко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харкiв, 2019. – № 1 (22). – С. 164–179.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7304Мета. Метою статті є створення покрокового алгоритму розробки сайту як інструменту управління інтернет-комунікаціями у сфері альтернативної енергетики. Для цього слід виділити особливості управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів та проаналізувати властивості сайту у сфері альтернативної енергетики, розглянути завдання проектування сайту. Для досягнення цілей дослідження також необхідно проаналізувати існуючі методи, сервіси оптимізації сайту та розробити систему SEO-оптимізації як інструменту управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів у сфері альтернативної енергетики. Методика дослідження. Основними методами дослідження є аналіз можливостей використання сайту як інструменту управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів, удосконалення існуючих моделей та алгоритмів розробки сайту. Також було проаналізовано існуючі методи, сервіси оптимізації сайту та розроблено систему SEO-оптимізації сайту як інструменту управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів у сфері альтернативної енергетики. Результати дослідження. Для ефективного використання сайту як інструменту управління інтернет-комунікаціями у сфері альтернативної енергетики авторами розроблено покроковий алгоритм його створення, який базується на сучасних тенденціях ринку альтернативної енергетики. З цією метою було виділено особливості управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів, розроблено модель управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів, розглянуто завдання проектування сайту та правила розробки його юзабіліті. Для досягнення цілей дослідження проаналізовано існуючі методи, сервіси SEO-оптимізації та розроблено систему SEO-оптимізації сайту як інструменту управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів у сфері альтернативної енергетики. Наукова новизна. У статті представлено покроковий алгоритм розробки сайту як інструменту управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів для компаній, які працюють у сфері альтернативної енергетики. Розроблений алгоритм, на відміну від існуючих, включає особливості роботи у сфері альтернативної енергетики. Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані у побудові ефективної системи інтернет-комунікацій стейкхолдерів компаніями, які працюють у сфері альтернативної енергетики. За результатами впровадження покрокового алгоритму створення сайту для стейкхолдерів у сфері альтернативної енергетики слід очікувати на ефективну роботу системи інтернет-комунікацій.ukSEO-оптимізаціяальтернативна енергетикаінтернет-комунікаціїсайтстейкхолдериуправлінняюзабілітіSEO-оптимизацияальтернативная энергетикаинтернет-коммуникацииуправлениеюзабилитиalternative energyіnternet-communicationmanagementSEO-optimizationsitestakeholdersusabilityАлгоритм створення сайту як інструменту управління інтернет-комунікаціями стейкхолдерів у сфері альтернативної енергетикиАлгоритм создания сайта как инструмента управления интернет-коммуникациями стейкхолдеров в сфере альтернативной энергетикиAlgorithm for creating a site as a tool for managing internet communications of stakeholders in the field of alternative energyArticle659.4.01110.30977/PPB.2226-8820.2019.22.0.164