Matsyi, OlhaМаций, Ольга БорисівнаМаций, Ольга Борисовна2021-02-252021-02-252021Matsyi, O. Using dynamic content to increase relevance / Matsyi O. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2021. – Вип. 92, т. 1. – С. 34–38.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3651This article explores the process of using dynamic content to increase the relevance and conversion rate of a web resource. The main advantage of this approach is that it does not require the creation of additional pages of the site, increases the relevance of the content and, consequently, the likelihood of obtaining the effect of conversion.encontextual advertisingtraffic analysisconversionrelevanceвеб-сайтінтернет-маркетинганаліз трафікуконверсіярелевантністьинтернет-маркетинганализ трафикаконверсиярелевантностьUsing dynamic content to increase relevanceВикористання динамічного контенту для підвищення релевантностіИспользование динамического контента для повышения релевантностиArticle004.910.30977/BUL.2219-5548.2021.92.1.34