Струс, Максим Володимирович2024-07-092024-07-092024Струс, М. В. Дослідження впливу розподілу гальмівних сил на процес гальмування автомобіля : дипломна робота … бакалавра : 274 Автомобільний транспорт / Струс Максим Володимирович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 71 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/21136Об'єкт дослідження – є процес гальмування автомобіля. Метою дослідження – є визначення оптимального розподілу гальмівних сил для покращення ефективності гальмування автомобіля та забезпечення його стійкості і керованості під час гальмування. Метод дослідження – це теоретичний аналіз, математичне моделювання, системний аналіз. Робота направлена на досягнення оптимального розподілу гальмівних сил зменшить гальмівний шлях та час гальмування, підвищуючи ефективність роботи гальмівної системи; рівномірний розподіл гальмівних сил допоможе знизити нерівномірний знос гальмівних дисків та колодок, що збільшить термін їх служби та зменшить витрати на обслуговування. Результати роботи можна використовувати для контролю якості нової та існуючої продукції, а саме – гальмівних колодок для дискових і барабанних гальмівних механізмів, за коефіцієнтом стійкості.ukАВТОМОБІЛЬСТІЙКІСТЬОПТИМІЗАЦІЯГАЛЬМІВНА СИСТЕМАКОЕФІЦІЄНТ СТІЙКОСТІРОЗПОДІЛ ГАЛЬМІВНИХ СИЛКЕРОВАНІСТЬЕФЕКТИВНІСТЬПРОЦЕС ГАЛЬМУВАННЯДослідження впливу розподілу гальмівних сил на процес гальмування автомобіляBachelor's theses