Філь, Н. Ю.Слісаренко, Р. В.Дейнеко, Ж. В.Морозова, Л. Ю.Fil, NataliiaSlisarenko, RomanDeineko, ZhannaMorozova, Lana2025-05-272025-05-272025Тенденції розвитку досліджень у сфері штучного інтелекту в освіті: тематичне моделювання за допомогою латентного розподілу Діріхле / Н. Ю. Філь, Р. В. Слісаренко, Ж. В. Дейнеко, Л. Ю. Морозова // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2025. – Вип. 108. – С. 17–24.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/25097Штучний інтелект ініціює радикальну трансформацію освітнього середовища, модифікуючи методології навчання, механізми оцінювання та інструменти персоналізації освітніх процесів. У цьому дослідженні проаналізовано наукові тренди інтеграції штучного інтелекту в освіту з використанням тематичного моделювання. На підставі даних із Web of Science виокремлено перспективи розвитку інтелектуальних освітніх технологій, що становлять основу для формування інноваційних освітніх парадигм.ukштучний інтелектосвітаперсоналізаціямашинне навчаннялатентний розподіл Діріхлетематичне моделюванняacademic integrityeducationpersonalizationmachine learninglatent Dirichlet allocationТенденції розвитку досліджень у сфері штучного інтелекту в освіті: тематичне моделювання за допомогою латентного розподілу ДіріхлеTrends in Artificial Intelligence Research on Education: Topic Modeling Using Latent Dirichlet AllocationArticle004.810.30977/BUL.2219-5548.2025.108.0.17