Выпуск 65/66
Постійне посилання зібрання
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 65/66 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 56
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ КОМПЬЮТЕРНОЕ И ФИЗИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ СТРОИТЕЛЬНЫХ И ДОРОЖНЫХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Кириченко, И. Г.; Кириченко, І. Г.; Kyrychenko, I.Рассмотрены основные положення физического и комп’ютерного моделирования и определены зоны эффективного использования этих методов изучения технических объектов на стадии проектирования и подготовки производства строительных и дорожных машин.Документ ОЦЕНКА КВАЗИСТАТИЧЕСКОЙ УСТОЙЧИВОСТИ МАЛОГАБАРИТНОГО ПОГРУЗЧИКА ТИПА ПМТС-1200(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Разарёнов, Л. В.; Разарьонов, Л. В.; Razarenov, L.Представлена методика оценки квазистатической устойчивости малогабаритного погрузчика ПМТС-1200 при выполнении поворота.Документ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ, ЗАПОВНЕНИХ БЕТОНОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Хачатурян, С. Л.; Khachaturyan, S.Виконано порівняльні експериментальні дослідження пустотілих і заповнених бетоном металоконструкцій прямокутного та круглого перерізу. Встановлено залежність руйнуючого зусилля від площі поперечного перерізу металевої частини пустотілих і заповнених бетоном зразків. Визначено ефективність використання трубобетонних конструкцій для будівельно-дорожніх машин.Документ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ УЩІЛЬНЕННЯ ҐРУНТІВ ҐРУНТОУЩІЛЬНЮВАЛЬНИМ ОБЛАДНАННЯМ З ПОВЕРХНЯМИ БЛОКУВАЛЬНОГО ТИПУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Анофрієв, П. Г.; Черкудінов, В. Е.; Анофриев, П. Г.; Черкудинов, В. Э.; Anofriev, Р.; Cherkudinov, V.Розглянуто фізико-математичну модель, яка дасть можливість оцінити ступінь ущільнення ґрунтів профільними поверхнями і порівняти її з показниками існуючих машин. Також при обробці результатів можна виділити параметри, що дозволяють оптимізувати процес ущільнення ґрунту.Документ ИССЛЕДОВАНИЕ НАГРУЖЕНИЯ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ ОСНОВНЫМ ОТВАЛОМ АВТОГРЕЙДЕРА МЕТОДОМ ТРЕХМЕРНОГО ВИРТУАЛЬНОГО МОДЕЛИРОВАНИЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Шевченко, В. О.; Рагулин, В. Н.; Фатеев, Р. В.; Рагулін, В. Н.; Фатєєв, Р. В.; Shevchenko, V.; Ragulin, V.; Fatejev, R.Рассмотрена методика исследования нагружения гидроцилиндров управления основным рабочим оборудованием автогрейдера при использовании современных программных комплексов для анализа виртуального объекта.Документ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ ВЛИЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛЕЙ КУРСОВОЙ УСТОЙЧИВОСТИ АВТОГРЕЙДЕРА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Шевченко, В. А,; Чаплыгина, А. М.; Шевченко, В. О.; Чаплигіна, О. М.; Shevchenko, V.; Chaplygina, A.Показано, что для описания параметров землеройно-транспортных машин (ЗТМ) целесообразно использовать боковое смещение и угол поворота машины относительно продольной оси. Скорость движения автогрейдера оказывает несущественное влияние на формирование показателей курсовой устойчивости. Наиболее существенное влияние на параметры курсовой устойчивости автогрейдера оказывает угол установки отвала в плане.Документ ВИЗНАЧЕННЯ ЗУСИЛЛЯ РОЗВАНТАЖЕННЯ ҐРУНТУ З КОВША СКРЕПЕРА З НАПІВКРУГЛИМ ДНИЩЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Хмара, Л. А.; Баєв, С. В.; Спільник, М. А.; Баев, С. В.; Спильник, М. А.; Khmara, L.; Bаev, S.; Spilnik, M.Розглядається теоретичний аналіз процесу розвантаження ковша скрепера з напівкруглим днищем із примусовим розвантаженням. Теоретичний аналіз дозволяє розраховувати залежність зміни маси ґрунту від положення задньої стінки відносно довжини днища скрепера, а також зусилля, необхідні для його розвантаження.Документ УЧЕТ ДЕЙСТВИЯ ВЕТРОВЫХ НАГРУЗОК ПРИ РАСЧЕТАХ И РАБОТЕ СПЕЦИАЛЬНЫХ КОЗЛОВЫХ КРАНОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Иваненко, О. И.; Мирошников, А. А.; Іваненко, О. І.; Мірошніков, О. О.; Ivanenko, O.; Miroshnikov, O.Рассматривается вопрос расширения диапазона ветровых нагрузок, при которых возможна эксплуатация козловых кранов, с учетом вероятного характера этих нагрузок как случайного процесса.Документ ОЦІНКА НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ЗВИТИХ ВИРОБІВ ВАНТАЖОПІДІЙМАЛЬНИХ ЗАСОБІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Міренський, І. Г.; Миренский, И. Г.; Mirenskiy, I.Отримано теоретичні залежності, що дозволили оцінити напружено-деформований стан елементів звитого виробу в процесі звивання. Впровадження результатів досліджень сприяє підвищенню ефективності роботи вантажопідіймальних засобів.Документ ГРЕЙДЕР ДОРОЖНЫЙ ПРИЦЕПНОЙ. ОЦЕНКА ПЛАНИРУЮЩЕЙ СПОСОБНОСТИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Ярыжко, А. В.; Ярижко, О. В.; Yaryzhko, A.Проведен обзор современных прицепных грейдеров с многоотвальной системой. Определены отличительные особенности и область применяемости машины. Сформулирована задача анализа планирующей способности. Предложена методика определения коэффициента сглаживания в продольном и поперечном направлениях.Документ ДИНАМИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ДВИЖЕНИЯ ГРЕЙФЕРА, ПОДВЕШЕННОГО НА ГИБКОМ ПОДВЕСЕ, ПРИ ПОВОРОТЕ КРАНА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Ловейкин, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Лымарь, П. В.; Мельниченко, В. В.; Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Лимар, П. В.; Loveykin, V.; Chovnyuk, Yu.; Lymar, P.; Melnichenko, V.Обоснована физико-механическая модель, описывающая возможные типы движений грейфера, подвешенного на гибком подвесе, при поворотах крана. Для анализа кинематических и силовых характеристик указанных движений использован метод фазовых портретов (классического и более высоких порядков).Документ КОНТРОЛЬ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ КРАНОВИХ КОЛІС, ВАЛІВ ТА ОСЕЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Григоров, О. В.; Губський, С. О.; Губский, С. А.; Grigorov, O.; Gubskiy, S.Наведено результати досліджень впливу твердості поверхні кранових коліс (діаметром 710 мм, для сталі 65Г), валів та осей (діаметром перерізу 110–165 мм, матеріал – сталь 45) на показання коерцитивної сили. Зроблено висновки і намічено подальші напрями досліджень.Документ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ТЕЛЕСКОПІЧНОГО РОБОЧОГО ОБЛАДНАННЯ ОДНОКІВШЕВОГО ЕКСКАВАТОРА ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Хмара, Л. А.; Дахно, О. О.; Дахно, О. А.; Khmara, L.; Dakhno, O.Розглянуті питання, пов’язані з оцінкою ефективності та визначенням продуктивності одноківшевого екскаватора при роботі робочим обладнанням з телескопічною рукояттю й телескопічними стрілою та рукояттю, у порівнянні з традиційним РО. Сформовано методику визначення об’єму розроблюваного ґрунту, оцінки ефективності та продуктивності екскаватора з телескопічним РО, на основі якої було проведено розрахунки та побудовано графіки.Документ НАПРАВЛЕНИЯ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ПОДГОТОВКИ МАШИНИСТОВ ГРУЗОПОДЪЕМНЫХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Пенчук, В. А.; Юрченко, Н. А.; Пенчук, В. О.; Pеnchuk, V.; Yurchenko, N.Проведен анализ состояния парка грузоподъемных машин, эксплуатируемых в Украине. Дана характеристика современной подготовки машинистов грузоподъемных машин. Рассмотрены преимущества дуальной системы обучения и целесообразность ее применения для подготовки крановщиков.Документ ВПЛИВ ПАРАМЕТРІВ КРАНОВОГО ВІЗКА ІЗ ГНУЧКИМ ПІДВІСОМ ВАНТАЖУ НА ОПТИМАЛЬНИЙ ДИНАМІЧНИЙ РЕЖИМ РУХУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.; Ловейкин, В. С.; Loveykin, V.; Shevchuk, O.Розв’язано варіаційну задачу з визначення оптимального режиму руху кранового візка із гнучким підвісом вантажу за динамічним критерієм. Проаналізовано вплив співвідношень мас вантажу та візка, частоти власних коливань системи на характер оптимального руху візка. Результати розв’язку показано графічними залежностями.Документ ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ВАНТАЖОПІДІЙМАЛЬНИХ І БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Міренський, І. Г.; Миренский, И. Г.; Mirenskiy, I.Запропоновано конструкцію пристрою для надійного кріплення дроту в затискачах розривної машини. Отримано аналітичні залежності змінення модуля пружності канатного дроту з урахуванням тимчасового опору та ряду факторів технологічного характеру.Документ АНАЛИЗ КОНСТРУКТИВНЫХ ОСОБЕННОСТЕЙ СЦЕПНЫХ УСТРОЙСТВ СКРЕПЕРНЫХ ПОЕЗДОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Ковалевский, С. Г.; Kovalevsky, S.Проведен анализ конструкций сцепных устройств по материалам научно-технической и патентно-лицензионной информации.Документ ЗАСТОСУВАННЯ МЕХАТРОННИХ СИСТЕМ ДЛЯ НЕЙРОМЕРЕЖНОГО КЕРУВАННЯ КОНСТРУКЦІЯМИ ВАНТАЖОПІДЙОМНИХ МЕХАНІЗМІВ КРАНІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.; Диктерук, М. Г.; Почка, К. И.; Chovnyuk, Yu.; Dikteruk, M.; Pochka, K.Наведено загальну варіаційну постановку задачі нейромережного керування конструкціями вантажопідйомних механізмів кранів. Для реалізації інтелектуальної системи автоматичного керування використані мехатронні пристрої із властивостями навчання (самонавчання).Документ ВПЛИВ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ НА ДОВГОВІЧНІСТЬ ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Балака, М. М.; Балака, М. Н.; Balaka, М.Проаналізовано закономірності зміни показників довговічності великогабаритних шин при зміні експлуатаційних факторів, таких як навантажувальний і швидкісний режими, тиск повітря в шині, дорожні та кліматичні умови експлуатаціїДокумент ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ І СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Литвиненко, О. В.; Лалазарова, Н. О.; Литвиненко, Е. В.; Лалазарова, Н. А.; Lytvynenko, O.; Lalazarova, N.Висвітлені питання організації викладання професійно-орієнтованої іноземної мови у ВТНЗ. Визначено механізми здійснення міждисциплінарних зв’язків під час розробки навчальних матеріалів з дисципліни «Іноземна мова (англійська) професійного спрямування».
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »