Выпуск 57
Постійне посилання зібрання
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 57 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 61
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПІДКРІПЛЕНЬ НА НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАН РОЗРІЗНИХ БАРАБАНІВ ШАХТОВИХ ПІДЙОМНИКІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Заболотний, К. С.; Жупієв, О. Л.; Сосніна, Є. М.; Заболотный, К. С.; Жупиев, А. Л.; Соснина, Е. Н.; Zabolotniy, K.; Zhupiyev, A.; Sosnina, E.Висвітлено результати комп’ютерного моделювання кінцево-елементної моделі розрізного барабана шахтової піднімальної машини, обладнаного різними підкріпленнями, а також моделювання непідкріпленого барабана з метою розробки його раціональної конструкції при зменшенні маси та забезпеченні стійкості.Документ ВПЛИВ ПОВЕРХНЕВОЇ ШОРСТКОСТІ НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Козар, Л. М.; Евтушенко, А. В.; Козарь, Л. М.; Pogrebnyak, А.; Yevtushenko, A.; Kozar, L.Розглянуті питання впливу шорсткості поверхонь ковзання підшипників на товщину оливної плівки, вантажопідіймальність та інші показники. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору оптимального значення поверхневої шорсткості.Документ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ МЕХАТРОНІКИ ПРИ ТЯГОВИХ ВИПРОБУВАННЯХ ПОЗАШЛЯХОВИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗАСОБІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Балака, М. М.; Пелевін, Л. Є.; Аржаєв, Г. О.; Балака, М. Н.; Пелевин, Л. Е.; Аржаев, Г. А.; Balaka, М.; Pelevin, L.; Arzhaev, G.Розглянуто складові мехатронного інформаційно-вимірювального комплексу для тягових випробувань позашляхових технологічних засобів.Документ КОМБИНИРОВАННЫЙ МЕТОД РАЗРАБОТКИ ГОРИЗОНТАЛЬНОЙ СКВАЖИНЫ ПРИ БЕСТРАНШЕЙНОЙ ПРОКЛАДКЕ КОММУНИКАЦИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Олексин, В. И.; Олексин, В. І.; Oleksyn, V.Проведены сравнительные исследования разработки горизонтальной скважины методом прокола и продавливания грунта.Документ СТАБІЛІЗАЦІЯ РЕЖИМУ ЗАГЛИБЛЕННЯ РОБОЧОГО ОРГАНА РОЗПУШНИКА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Фомін, А. В.; Пелевін, Л. Є.; Мельниченко, Б. М.; Фомин, А. В.; Пелевин, Л. Е.; Мельниченко, Б. М.; Fomin, A.; Pelevin, L.; Melnichenko, B.Розглянуто особливості робочого процесу гусеничних розпушників у режимі заглиблення робочого органа. Визначено закономірності опорів ґрунту розпушенню в цьому режимі. Запропоновано конструкцію розпушника, яка забезпечує стабілізацію режиму заглиблення робочого органа.Документ МЕТОДИ БЕЗТРАНШЕЙНОГО УТВОРЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПОРОЖНИН У ҐРУНТІ (ТПҐ) ДЛЯ ПРОКЛАДАННЯ КОМУНІКАЦІЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Посмітюха, О. П.; Главацький, К. Ц.; Посмитюха, А. П.; Главацкий, К. Ц.; Posmityukha, А.; Glavatskiy, K.Виконано порівняльний аналіз існуючих методів безтраншейного прокладання комунікацій з метою підвищення ефективності утворення горизонтальних і похилих технологічних порожнин (ТПҐ) у ґрунтах І–ІІІ категорій буровими ущільнювальними робочими органами статичної, динамічної і комбінованої дії.Документ АНАЛІЗ ВАРІАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ОПТИМАЛЬНОГО КЕРУВАННЯ НЕСТАЦІОНАРНИМИ КОЛИВАННЯМИ МЕХАНІЧНИХ СИСТЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Ромасевич, Ю. О.; Ловейкин, В. С.; Loveykin, V.; Chovnuk, Yu.; Romasevich, Yu.Проведено аналіз варіаційних методів оптимального керування нестаціонарними коливаннями механічних систем. Зазначено принцип максимуму для кранових систем. Знайдено зв’язок принципу максимуму Л.С. Понтрягіна з методами класичного варіаційного числення. Наведено обґрунтування достатніх умов оптимальності В.Ф. Кротова, для яких намічено конструктивні шляхи вибору функції Р. Беллмана.Документ РАЗРАБОТКА МАТЕМАТИЧЕСКОЙ МОДЕЛИ КОЛЕБАНИЙ ВИЛОЧНОГО АВТОПОГРУЗЧИКА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Нефёдов, И. А.; Нефьодов, І. О.; Nefyodov, I.Разработана математическая модель колебаний вилочного автопогрузчика в условиях работы морских портов УкраиныДокумент ДОСЛІДЖЕННЯ РУХУ СИПКОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАБІРНІЙ ЧАСТИНІ ВЕРТИКАЛЬНОГО ГВИНТОВОГО КОНВЕЄРА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Серілко, Д. Л.; Серилко, Д. Л.; Serilko, D.Запропоновано математичну модель процесу завантаження вертикального гвинтового конвеєра. Розроблено алгоритм чисельного розв’язку диференціальних рівнянь із частинними похідними руху сипкого середовища у гвинтовому каналі.Документ СПЛАЙНОВО-КВАДРАТИЧНА МОДЕЛЬ СТАТИЧНОЇ МЕХАНІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ АСИНХРОННОГО ПРИВОДУ КРАНОВИХ МЕХАНІЗМІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ловейкін, В. С.; Ромасевич, Ю. О.; Ловейкин, В. С.; Loveуkin, V.; Romasevich, Yu.Встановлено межі використання сплайново-квадратичної моделі механічної характеристики асинхронного двигуна. Доведена неможливість проведення аналітичного дослідження динаміки руху механізмів із асинхронним приводом для багатомасових динамічних моделей. Крім того, вказано основні переваги прийнятої моделі механічної харктеристики у порівнянні із «класичним» законом Клосса.Документ ОСОБЛИВОСТІ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ТОРЦЕВИХ ТА ПЕРИФЕРІЙНИХ ВИСОКОШВИДКІСНИХ РОБОЧИХ ОРГАНІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Тетерятник, О. А.; Тетерятник, А. А.; Teteryatnik, A.Розглянуто залежності для визначення силових параметрів периферійних робочих органів і торцевих робочих органів першого і другого типів. Проведено аналіз впливу технології проведення робіт високошвидкісними периферійними та торцевими робочими органами на визначення силових, геометричних та кінематичних параметрів процесу різання цими робочи-ми органами.Документ ИМИТАЦИОННОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ РАБОЧИХ ПРОЦЕССОВ ЗЕМЛЕРОЙНО-ТРАНСПОРТНЫХ МАШИН С ЦЕЛЬЮ РАНЖИРОВАНИЯ ИХ ПАРАМЕТРОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Недорезов, И. А.; Симонов, Н. Н.; Недорєзов, І. А.; Симонов, М. М.; Nedorezov, I.; Simonov, N.Приводится методика имитационного моделирования рабочих процессов землеройно-транспортных машин цикличного действия на примере бульдозера и скрепера, основанная на ранжировании факторов, влияющих на эксплуатационную производительность.Документ ОБҐРУНТУВАННЯ ПОПЕРЕЧНОГО ПЕРЕРІЗУ БЕЗТРАНШЕЙНО УТВОРЕНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПОРОЖНИН У ҐРУНТІ ДЛЯ КОМУНІКАЦІЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Посмітюха, О. П.; Главацький, К. Ц.; Посмитюха, А. П.; Главацкий, К. Ц.; Posmityukha, A.; Glavatskiy, K.Запропоновано варіанти укладання комплектів комунікацій в технологічних порожнинах у ґрунті, виконаних безтраншейним способом, і виконано порівняльну оцінку необхідної мінімальної площі поперечного перерізу порожнини у ґрунті. Запропоновано варіант робочого устаткування і принципові варіанти робочих органів для утворення технологічних порожнин у ґрунті комбінованим способом буріння і уторування ґрунту.Документ АДЕКВАТНОСТЬ УПРОЩЕННЫХ МОДЕЛЕЙ ВЫСОКОСКОРОСТНОГО ДЕФОРМИРОВАНИЯ ЦИЛИНДРИЧЕСКИХ ОБОЛОЧЕК(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Чернобрывко, М. В.; Воробьёв, Ю. С.; Ярыжко, А. В.; Чернобривко, М. В.; Воробйов, Ю. С.; Ярижко, О. В.; Chernobryvko, M.; Vorobyov, Yu.; Yaryzhko, A.Проведен сравнительный анализ упрощенных математических моделей высокоскоростного упруго-пластического деформирования цилиндрических оболочек, основанный на сравнении с экспериментальными данными. Показано, что нестационарная двухмерная модель должна учитывать динамические свойства материала и температурные параметры.Документ ДИНАМИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ НАПРЯЖЕННО-ДЕФОРМИРОВАННОГО СОСТОЯНИЯ ОСНОВНОЙ РАМЫ АВТОГРЕЙДЕРА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Шевченко, В. А.; Резников, А. А.; Шевченко, В. О.; Рєзніков, О. О.; Shevchenko, V.; Reznikov, A.Представлена динамическая модель формирования напряженно-деформированного состояния металлоконструкции основной рамы автогрейдера. Установлены закономерности изменения напряжений, действующих в основной раме автогрейдера, в зависимости от угла установки основного отвала в плане, и скорости движения машины.Документ ВПЛИВ МЕХАНІЗМУ ПЕРЕСУВАННЯ МОСТОВОГО КРАНА НА РЕСУРС МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Григоров, О. В.; Губський, С. О.; Губский, С. А.; Grigorov, O.; Gubskiy, S.Проведено аналіз основних дефектів металоконструкцій кранів мостового типу з механізмом пересування на «викатних» буксах. Визначено причини їх виникнення. Зроблено висновки на основі проведених досліджень і намічено подальші напрями досліджень.Документ ДИНАМИЧЕСКОЕ НАГРУЖЕНИЕ ТЯГОВОГО ПРИВОДА ПРИ РАЗВОРОТЕ МАЛОГАБАРИТНОГО ПОГРУЗЧИКА С БОРТОВОЙ СИСТЕМОЙ ПОВОРОТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Разарёнов, Л. В.; Рукавишников, Ю. В.; Разарьонов, Л. В.; Рукавишніков, Ю. В.; Rаzаryonov, L.; Rukavishnikov, Yu.Представлена двухмассовая математическая модель динамического нагружения малогабаритного погрузчика с бортовой системой поворота при выполнении разворота. Проведен сравнительный анализ результатов расчетов по предлагаемой модели и экспериментальным данным.Документ АНАЛІЗ НАВАНТАЖЕНОСТІ ГІДРОПРИВОДУ МАЛОГАБАРИТНОГО НАВАНТАЖУВАЧА ЗА ДОПОМОГОЮ SIMULINK-МОДЕЛЕЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Єфименко, О. В.; Ярижко, О. В.; Ефименко, А. В.; Ярыжко, А. В.; Yefimenko, A.; Yaryzhko, A.Розглядається завдання визначення навантаженості робочого устаткування й гідроприводу малогабаритного навантажувача за допомогою комп’ютерного моделювання. Побудовано моделі різного компонування піднімальних механізмів, проаналізовано переваги й недоліки кожної з них. Запропоновано конструктивно змінити гідропривід машини й конструкцію стріли та зрівняльного пристрою.Документ ОЦЕНКА ВЛИЯНИЯ ВИБРООЧИСТКИ НА СРОК СЛУЖБЫ КОНВЕЙЕРНОЙ ЛЕНТЫ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кондрахин, В. П.; Арефьев, Е. М.; Хиценко, Н. В.; Кондрахін, В. П.; Арєф’єв, Є. М.; Хіценко, М. В.; Kondrakhin, V.; Arefyev, E.; Khitsenko, N.Проведена оценка влияния вибрационной и ножевой очистки конвейерной ленты на ее срок службы.Документ НОЖОВО-ФРЕЗЕРНИЙ БЕЗТРАНШЕЙНИЙ УКЛАДАЧ ТРУБ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Романовський, О. Л.; Макарчук, О. В.; Васильчук, О. Ю.; Романовский, О. Л.; Макарчук, О. В.; Васильчук, О. Ю.; Romanovskiy, O.; Makarchuk, O.; Vasylchuk, O.Представлено нову конструкцію ножово-фрезерного безтраншейного укладача труб, який технологічно забезпечує високий коефіцієнт передачі ніжтепла в масив, аналіз стану і напрямів досліджень для його реалізації.