Выпуск 57
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/318
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Нові надходження
Документ Документ АНАЛИЗ ЭЛЕКТРОФИЗИЧЕСКИХ СПОСОБОВ КОНТРОЛЯ НЕСУЩЕЙ СПОСОБНОСТИ АДСОРБЦИОННОЙ ПЛЕНКИ ПАВ ИЗ СОСТАВА РАБОЧИХ ЖИДКОСТЕЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Косолапов, В. Б.; Косолапов, С. В.; Косолапов, К. Ю.; Литовка, С. В.; Kosolapov, V.; Kosolapov, S.; Kosolapov, K.; Litovka, S.Рассмотрены электрофизические параметры – омическое сопротивление и диэлектрическая проницаемость, – характеризующие несущую способность адсорбционной пленки ПАВ, и выполнено сравнение точности определения их предельных значений.Документ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ СТАЦИОНАРНЫХ СРЕДСТВ ДИАГНОСТИРОВАНИЯ ГИДРОАГРЕГАТОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Пимонов, Г. Г.; Пимонов, И. Г.; Пімонов, Г. Г.; Пімонов, І. Г.; Pimonov, G.; Pimonov, I.Решается проблема повышения эффективности строительных машин совершенствованием диагностирования их гидроагрегатов на базах механизации в направлении улучшения их качественных показателей, производится определение значений этих показателей и их сравнительная оценка.Документ ВПЛИВ ПОВЕРХНЕВОЇ ШОРСТКОСТІ НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Козар, Л. М.; Евтушенко, А. В.; Козарь, Л. М.; Pogrebnyak, А.; Yevtushenko, A.; Kozar, L.Розглянуті питання впливу шорсткості поверхонь ковзання підшипників на товщину оливної плівки, вантажопідіймальність та інші показники. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору оптимального значення поверхневої шорсткості.Документ ВПЛИВ ВІДНОСНОЇ ШИРИНИ НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Козар, Л. М.; Евтушенко, А. В.; Козарь, Л. М.; Pogrebnyak, A.; Yevtushenko, A.; Kozar, L.Розглянуті питання впливу ширини підшипника ковзання на його вантажопідіймальність, питомий тиск, приплив оливи, теплові втрати. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору оптимальної ширини підшипників.Документ КОНСТРУКЦІЯ СИСТЕМИ ДИСПЕРГУВАННЯ ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛИВА ПІДВИЩЕНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кравець, А. М.; Кравець, В. Г.; Прийма, О. І.; Кравец, А. М.; Кравец, В. Г.; Прийма, А.И.; Kravets, A.; Kravets, V.; Priyma, A.Проаналізовано параметри, які справляють вплив на ефективність процесу гідродинамічного диспергування. Доведено, що існуюча конструкція системи диспергування дизельного палива на транспортних засобах відрізняється низькою ефективністю. Запропоновано нову конструкцію системи із застосуванням додаткового паливного бака, що дозволить скоротити витрати часу й енергії на обробку палива до потрібного рівня ефективності.Документ АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЩО ЗНИЖУЮТЬ ЗНОСОСТІЙКІСТЬ РІЗАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЗЕМЛЕРИЙНО-ТРАНСПОРТНИХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Венцель, Є. С.; Щукін, О. В.; Онопрієнко, С. В.; Венцель, Е. С.; Щукин, А. В.; Оноприенко, С. В.; Ventsel, Ye.; Schukin, A.; Onoprienko, S.Показано дію окремих чинників на передчасне зниження довговічності робочих органів. Встановлено й обґрунтовано вплив цих чинників на зносостійкість різальних елементів. Виділено головні з них, які більшою мірою сприяють інтенсифікації протікання процесу зношування.Документ ПРО ЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОТИЗНОШУВАЛЬНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ РОБОЧОЇ РІДИНИ МГ-46-Б ВІД ГРАНУЛОМЕТРИЧНОГО СКЛАДУ ЗАБРУДНЕНЬ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Венцель, Є. С.; Орел, О. В.; Венцель, Е. С.; Орел, А. В.; Ventsel, Ye.; Orel, O.Показано вплив гранулометричного складу частинок забруднень робочої рідини МГ-46-Б на її протизношувальні властивості. Встановлено закономірність змінення коефіцієнта протизношувальних властивостей робочої рідини МГ-46-Б як фактора, що визначає її строки служби.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ РУХУ СИПКОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАБІРНІЙ ЧАСТИНІ ВЕРТИКАЛЬНОГО ГВИНТОВОГО КОНВЕЄРА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Серілко, Д. Л.; Серилко, Д. Л.; Serilko, D.Запропоновано математичну модель процесу завантаження вертикального гвинтового конвеєра. Розроблено алгоритм чисельного розв’язку диференціальних рівнянь із частинними похідними руху сипкого середовища у гвинтовому каналі.Документ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОСТОЇВ ВАНТАЖОПІДІЙМАЛЬНИХ КРАНІВ, СПРИЧИНЕНИХ СИЛЬНИМИ ВІТРАМИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Пашинський, В. А.; Волювач, А. А.; Квятковська, Д. М.; Пашинский, В. А.; Квятковская, Д. Н.; Pashynskiy, V.; Voliuvach, А.; Kviatkovska, D.Запропоновано методику визначення за метеорологічними даними ймовірного часу простоїв вантажопідіймальних кранів, зумовлених перевищенням розрахункової швидкості вітру для робочого режиму крана.Документ ВПЛИВ МЕХАНІЗМУ ПЕРЕСУВАННЯ МОСТОВОГО КРАНА НА РЕСУРС МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Григоров, О. В.; Губський, С. О.; Губский, С. А.; Grigorov, O.; Gubskiy, S.Проведено аналіз основних дефектів металоконструкцій кранів мостового типу з механізмом пересування на «викатних» буксах. Визначено причини їх виникнення. Зроблено висновки на основі проведених досліджень і намічено подальші напрями досліджень.Документ ОЦЕНКА ВЛИЯНИЯ ВИБРООЧИСТКИ НА СРОК СЛУЖБЫ КОНВЕЙЕРНОЙ ЛЕНТЫ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кондрахин, В. П.; Арефьев, Е. М.; Хиценко, Н. В.; Кондрахін, В. П.; Арєф’єв, Є. М.; Хіценко, М. В.; Kondrakhin, V.; Arefyev, E.; Khitsenko, N.Проведена оценка влияния вибрационной и ножевой очистки конвейерной ленты на ее срок службы.Документ ПІДВИЩЕННЯ ЗАЛИШКОВОГО РЕСУРСУ ПІДІЙМАЛЬНИХ КАНАТІВ УДОСКОНАЛЕННЯМ МЕТОДІВ РОЗРАХУНКУ ЇХ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Лепеха, О. Г.; Lepekha, O.Для опису поведінки каната в загальному випадку введено додаткові переміщення-зміщення в напрямку осей тригранника і повороту перерізів навколо осі дроту. Отримані формули дозволяють точніше врахувати напружено-деформований стан спіральних закритих канатів, а отже, визначити внутрішні сили в канатах і розробити науково-обґрунтовану методику конс-труювання надійних і довговічних канатів.Документ ПРИМЕНЕНИЕ ФУНКЦИИ В.Ф. КРОТОВА – Р. БЕЛЛМАНА В СИНТЕЗЕ ЛИНЕЙНЫХ РЕГУЛЯТОРОВ ДЛЯ ЗАДАЧ ОПТИМАЛЬНОГО УПРАВЛЕНИЯ НЕСТАЦИОНАРНЫМИ КОЛЕБАНИЯМИ АВТОМОБИЛЬНЫХ КРАНОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Човнюк, Ю. В.; Диктерук, М. Г.; Почка, К. И.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.; Chovnyuk, Yu.; Pochka, K.; Dykteruk, M.Приведен синтез линейных регуляторов для задач оптимального управления нестационарными колебаниями, возникающими в режимах пуска/торможения автомобильных кранов. Для обоснования достаточных условий оптимальности решения указанной задачи, сформулированных В.Ф. Кротовым, установлено и решено методом неопределённых коэффи-циентов уравнение Р. Беллмана.Документ ОПТИМИЗАЦИЯ РЕЖИМОВ ПУСКА ВИБРАЦИОННЫХ СИСТЕМ УРАВНОВЕШИВАНИЯ ГРУЗОПОДЪЁМНЫХ КРАНОВ, ИСПОЛЬЗУЮЩИХ ДИНАМИЧЕСКИЕ ГАСИТЕЛИ КОЛЕБАНИЙ, ПРИ ПЕРЕХОДЕ ЧЕРЕЗ РЕЗОНАНС(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Човнюк, Ю. В.; Почка, К. И.; Диктерук, М. Г.; Почка, К. І.; Діктерук, М. Г.; Chovnyuk, Y.; Pochka, K.; Dykteruk, M.Осуществлена динамическая оптимизация режимов пуска вибрационных систем уравновешивания грузоподъёмных кранов, которые используют динамические гасители колебаний, в процессе перехода через резонанс указанных кранов. Определены необходимые условия минимизации колебаний крановых систем и закон их движения, реализующий такой экстремум.Документ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ЧИСЛОВИХ МЕТОДІВ ПРИ РОЗРАХУНКАХ ВАНТАЖОПІДЙОМНИХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Колісник, М. П.; Заяць, Г. В.; Колесник, Н. П.; Заяц, Г. В.; Kolesnyk, N.; Zayats, G.Використання числових методів при розрахунках вантажопідйомних машин дає можливість оптимізувати їх конструкцію на багатокритеріальній основі.Документ МЕТОД РАСЧЁТА ВХОДНЫХ ДАННЫХ ДЛЯ АВТОМАТИЗИРОВАННОГО ПРОЕКТИРОВАНИЯ ШАРНИРНО-СОЧЛЕНЁННОЙ СИСТЕМЫ ПОРТАЛЬНОГО КРАНА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Суглобов, В. В.; Михеев, В. А.; Ткачук, Е. В.; Міхєєв, В. А.; Ткачук, К. В.; Suglobov, V.; Mikheyev, V.; Tkachuk, K.Рассматриваются вопросы автоматизированного проектирования шарнирно-сочленённой стреловой системы портального крана; предложены практические рекомендации по определению входных данных для программы автоматизированного синтеза с использованием программного пакета MathCAD.Документ СПЛАЙНОВО-КВАДРАТИЧНА МОДЕЛЬ СТАТИЧНОЇ МЕХАНІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ АСИНХРОННОГО ПРИВОДУ КРАНОВИХ МЕХАНІЗМІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ловейкін, В. С.; Ромасевич, Ю. О.; Ловейкин, В. С.; Loveуkin, V.; Romasevich, Yu.Встановлено межі використання сплайново-квадратичної моделі механічної характеристики асинхронного двигуна. Доведена неможливість проведення аналітичного дослідження динаміки руху механізмів із асинхронним приводом для багатомасових динамічних моделей. Крім того, вказано основні переваги прийнятої моделі механічної харктеристики у порівнянні із «класичним» законом Клосса.Документ АНАЛІЗ ПУСКО-ГАЛЬМІВНИХ ПРОЦЕСІВ КРАНОВИХ МЕХАНІЗМІВ З ЧА-СТОТНО-РЕГУЛЬОВАНИМ ПРИВОДОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Григоров, О. В.; Стрижак, В. В.; Grygorov, O.; Stryzhak, V.Проведено аналіз пуско-гальмівних режимів роботи кранових механізмів із частотно-регульованим приводом на прикладі механізму повороту крана на колоні. На основі проведених теоретичних досліджень запропоновано практичні рекомендації щодо шляхів покращен-ня робочих характеристик приводів кранових механізмів.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПІДКРІПЛЕНЬ НА НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАН РОЗРІЗНИХ БАРАБАНІВ ШАХТОВИХ ПІДЙОМНИКІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Заболотний, К. С.; Жупієв, О. Л.; Сосніна, Є. М.; Заболотный, К. С.; Жупиев, А. Л.; Соснина, Е. Н.; Zabolotniy, K.; Zhupiyev, A.; Sosnina, E.Висвітлено результати комп’ютерного моделювання кінцево-елементної моделі розрізного барабана шахтової піднімальної машини, обладнаного різними підкріпленнями, а також моделювання непідкріпленого барабана з метою розробки його раціональної конструкції при зменшенні маси та забезпеченні стійкості.