Випуск 97
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5450
Переглянути
Перегляд Випуск 97 за Автор "Demchenko, Sergey"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The effect of heat treatment on the corrosion resistance of power equipment parts(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Vahrusheva, Vera; Hlushkova, Diana; Volchuk, Volodymyr; Nosova, Tetyana; Mamhur, Stella; Tsokur, Natalia; Bagrov, Valeriy; Demchenko, Sergey; Ryzhkov, Yuri; Scrypnikov, VictorFor the manufacture of parts and assemblies of the turbopump unit of details of power equipment, welded joints with corrosion resistant steels and heat-resistant alloys are used, requiring various modes heat treatment to achieve the required level of mechanical properties. In the manufacture of parts and assemblies of details of power equipment at the machine-building enterprises of Ukraine, it became necessary to replace semi-finished products. It is necessary to replace sheet products from high-alloy alloys ХН67МВТЮ and 06Х15Н6МВФБ with one alloy with a high complex of physical and mechanical characteristics. In the work, as a replacement for the applied heat-resistant alloys, Inconel 718 alloy welded to 316L steel. Samples of welded joints, processed according to the recommended mode, showed increased corrosion resistance.Документ Структура й властивості порошкових газоплазменних покриттів на основі нікелю(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Глушкова, Діана Борисівна; Багров, Валерій Анатолійович; Демченко, Сергій Володимирович; Волчук, Володимир Миколайович; Калінін, Олександр Василійович; Калініна, Наталія Євграфівна; Hlushkova, Diana; Bagrov, Valeriy; Demchenko, Sergey; Volchuk, Volodymyr; Kalinin, Aleksandr; Kalinina, NataliyaРозвиток сучасної техніки потребує постійного підвищення надійності та довговічності виробів. Широко застосовувані в практиці вітчизняного та зарубіжного машинобудування покриття з електролітичного хрому за кілька сотень годин спрацьовуються, вони незадовільно працюють на тертя та зношування за високих температур. Предметом дослідження були порошкові матеріали на основі нікелю ПГ-СР3 та ПГ-СР4. Робота присвячена дослідженню формування газоплазмових покриттів на деталях циліндро-поршневої групи двигунів внутрішнього згоряння з використанням самофлюсованих порошків на основі нікелю, а також зміна структури та властивостей після напилення покриття, його оплавлення, подальшого загартування.