Electronic archive of the Kharkiv National Automobile and Highway University (ElArKhADI)

Recent Submissions
Item type:Item, Access status: Restricted , Модернізація і дослідження гідропривода лебідки крана КС-4574А з крутним моментом на барабані в 7720 Н.м(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Пушкар, Олег СтаніславовичОб’єкт дослідження – гідропривод обертання лебідки крана КС-4574А з крутним моментом на барабані 7720 Н.м і частоті обертання в 47 хв–1 с заміною аксіальнопоршневого гідромотора з редуктором на високомоментний рідіальнопоршневий гідромотор. Забезпечити максимальну частоту обертання барабана в 97 хв–1 при часткових навантаженнях і потужності до 37 кВт. Мета роботи – доказ можливості застосування гідропривода обертання лебідки рана КС-4574А від високомоментного гідромотора замість аксіально-поршневого з редуктором. Метод дослідження – аналітично-графічний. Кваліфікаційна робота виконана на основі знань дисциплін «Гідравліка, гідро-та пневмоприводи», «Проектування та випробування гідроприводів», а також засвоєння методики використання пакету прикладних програм VisSim. Основним результатом виконаної роботи є виявлення суттєвої залежності коливань за тиском і частотою обертання при зрушуванні гідромотора від часу зростання крутного моменту на барабані лебідки. Максимальні значення тиску досягають 38 МПа, що майже удвічі вище робочого значення при встановленому режимі. Ще вищі, до 43 МПа, мають місце коливання гідропривода при роботі на зменшених значеннях робочого об’єму гідромотора. Але такий режим дуже ефективний з точки зору енергозбереження при досягненні максимальної частоти.Item type:Item, Access status: Restricted , Модернізація і дослідження гідроприводної бортової трансмісії трактора-бульдозера ТС-10(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Ляшенко, Віталій ОлександровичОб’єкт дослідження – гідроприводна трансмісія трактора-бульдозера ТС-10 з поліпшеною тягово-швидкісною характеристикою шляхом підвищення тягового зусилля і швидкості при застосуванні штатного ДВЗ номінальною потужністю в 132 кВт і частотою обертання 2100 хв-1. Мета роботи – доказ можливості підвищення тягово-швидкісної характеристики трактора ТС-10 та застосування аксіальнопоршневих тандем-насосів вітчизняного виробництва замість імпортних. Метод дослідження – аналітично-графічний. Кваліфікаційна робота виконана на основі знань дисциплін «Гідравліка, гідро-та пневмоприводи», «Проектування та випробування гідроприводів», а також засвоєння методики використання пакету прикладних програм VisSim. Основним висновком проведеного моделювання динамічних розрахунків є доказ можливостей модернізації гідроприводної трансмісії трактора ТС-10 шляхом підвищення тягового зусилля і максимальної швидкості. Ці досягнення базуються на отриманому розрахунковому запасу за тиском в серійному тракторі і підвищеної подачі аксіальнопоршневого насосу вітчизняного виробництва.Item type:Item, Access status: Restricted , Кран штабелер, Модернізація механізму пересування вантажного візка крану(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Бабіч, Владислав АнатолійовичОб’єкт дослідження – експлуатація механізмів та металоконструкцій крану штабелеру. Мета роботи – підвищення ефективності експлуатації крана штабелера за рахунок модернізації механізму переміщення крана. Метод дослідження – закони теоретичної механіка, опору матеріалів та методи розрахунку металоконструкцій. Виконано ознайомлення з методами розрахунків основних вузлів та металоконструкцій крану штабелеру. Проведено розрахунок основних механізмів грану штабелеру. Проведено модернізацію приводу крану штабелеру за рахунок уточненого розрахунку та проєктування вузла ходового колеса. Обчислено економічний ефект від впровадження у виробництво проведеного дослідження. Розроблено заходи з охорони праці при експлуатації крану.Item type:Item, Access status: Restricted , Конвеєр підвісний пульсуючий для малярного виробництва. Модернізація гакової підвіски конвеєра з метою забезпечення обертання деталей в процесі переміщення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Середа, Віталій ОлександровичОб’єкт дослідження – Конвеєр підвісний пульсуючий. Мета роботи – Модернізація конвеєра пульсуючого конвеєра. Метод дослідження – закони теоретичної механіка, опору матеріалів та методи розрахунку металоконструкцій. Виконано основні розрахунки конвеєра та розрахунки тягової лебідки. Виконано розрахунки та проведення проєктування поворотної підвіски. Розроблено заходи з охорони праці при експлуатації пульсуючих конвеєрів в умовах малярного виробництва. Обчислено економічний ефект від впровадження у виробництво проведеного дослідження.Item type:Item, Access status: Restricted , Трансбордерний візок для переміщення тепловозів в умовах ремонтного виробництва. Модернізація приводної станції приводу конвеєра трансбордерного візка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Максименко, Сергій ІвановичОб’єкт дослідження – робота механізмів та металоконструкцій трансбордерного візка. Мета роботи – підвищення ефективності роботи трансбордерного візка за рахунок модернізації крокуючого конвеєра. Метод дослідження – закони теоретичної механіка, опору матеріалів та методи розрахунку металоконструкцій. Виконано огляд принципів робота та конструкції трансбордерних візків на різних ремонтних виробництвах. Виконано ознайомлення з методами розрахунків основних вузлів та металоконструкцій трансбордерного візка. Проведено розрахунок механізму пересування візка, розрахунок металокннструкції мосту, розрахунок основних параметрів крокуючого конвеєра. Проведено модернізацію приводної станції конвеєра. Обчислено економічний ефект від впровадження у виробництво проведеного дослідження. Розроблено заходи з охорони праці при експлуатації трансбордерного візка.