Електронний архів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (ElArKhADI)
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
- Збірки наукових праць
Нові надходження
Аналіз стратегій вибору каналів розподілу в В2В логістиці для міжміських перевезень продукції побутової хімії на маршруті Київ - Львів
(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Наслєдухов, Максим Віталійович
Встановлено функціональний взаємозв'язок між загальними витратами та параметрами системи доставки, розроблена регресійна модель залежності витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, визначено області ефективного використання транспортно-технологічних схем, при яких значення загальних витрат мінімальне, запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 1140,81 грн/т.
ККР: Підвищення ефективності обслуговування замовників підприємства ТОВ «Щедро». КДРМ 1: Оптимізація системи управління запасами ТОВ «Щедро» у м. Дніпро
(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Каракай, Максим Олегович
Проведено ABC–XYZ аналіз товарів, що зберігаються на підприємстві, визначено групу товарів, які мають високий, середній та низький рівень прибутковості та попиту, встановлено функціональний взаємозв'язок між витратами на управління запасами та параметрами системи зберігання товарів на підприємстві; розроблена регресійна модель залежності витрат на управління запасами від факторів впливу на параметри об`єкту дослідження; запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 867,46 грн/т за рік.
Підвищення ефективності обслуговування замовників підприємства ТОВ «Щедро». Підвищення ефективності логістичної системи розподілу продукції ТОВ «Щедро» в м. Дніпро
(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сироватка, Аліна Олексіївна
Встановлено функціональний взаємозв'язок між прибутком та параметрами системи доставки, розроблена регресійна модель залежності витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, визначено оптимальні параметри логістичної системи обслуговування замовників ТОВ «Щедро», при яких значення загальних витрат мінімальне і відповідно збільшення прибутку, запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 605487 грн за рік.
Підвищення якості транспортного обслуговування на маршруті №63е «602 мкр. – Обласна дитяча лікарня» на основі оцінювання стомлюваності пасажирів
(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Макарова, Анна Альбертівна
Розроблена схема контуру зв'язків об'єкта дослідження дозволила описати характеристичний зв'язок між кількістю автобусів їх місткістю та ефективністю роботи маршруту з точки зору забезпечення низького рівня стомлюваності пасажирів. Проведені експериментальні дослідження дали можливість отримати інформаційну базу для аналізу закономірностей зміни складових критеріїв ефективності від кількості та місткості автобусів. За результатами аналізу можливих варіантів поєднання кількості автобусів та їх місткості встановлено, що раціональним є варіант використання 6 автобусів місткістю по 90 пас. кожний. При цьому мінімальний рівень транспортної стомлюваності буде знаходитися в межах 3,9 балів, а собівартість складатиме 11,5 грн, що є придатним з точки зору наявного тарифу на маршруті. На основі обліку обсягу перевезення визначено, що річний економічний ефект від зниження собівартості перевезення пасажирів склав 8012,2 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки складає 1443 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,336, період окупності складає 2,3 роки. Рекомендації по впровадженню: результати проведених в роботі досліджень можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення міст.
Прикладна теорія коливань для студентів автомобільних спеціальностей вищів : навчальний посібник
(ФОП Бровін О. В., 2025) Александров, Є. Є.; Богомолов, В. О.; Клименко, В. І.; Леонтьєв, Д. М.
В навчальному посібнику розглянуто вільні, вимушені та випадкові коливання підресореної частини кузова автомобіля, а також автоколивання підресореної частини автомобіля з фрикційними амортизаторами та автоколивання температури охолоджуючої рідини автомобільного двигуна з застосуванням методу гармонійної лінеаризації нелінійностей. Розглянуті вільні та вимушені пружні коливання стволу гармати, розташованої на шасі армійського автомобіля, а також вплив коливань вільної поверхні рідини, що транспортується на курсову стійкість автомобіля-паливозаправника. Навчальний посібник призначений для здобувачів автомобільних спеціальностей вищів ІІІ та ІV рівнів акредитації, а також у якості посібника для самоосвіти інженерів в галузі «механічна інженерія» та «транспорт».
The textbook examines free, forced and random vibrations of the sprung part of the vehicle body, as well as self-oscillations of the sprung part of the vehicle with friction shock absorbers and self-oscillations of the temperature of the coolant of the car engine using the method of harmonic linearization of nonlinearities. Free and forced elastic vibrations of the barrel of a gun located on the chassis of an army car are considered, as well as the influence of vibrations of the free surface of the transported liquid on the directional stability of a fuel tanker. The textbook is intended for applicants for automotive specialties of higher education institutions of the III and IV levels of accreditation, as well as as a manual for self-education of engineers in the field of "mechanical engineering" and "transport".