Випуск 31
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2378
Переглянути
Перегляд Випуск 31 за Автор "Kryvoruchko, О."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оцiнювання якостi транспортно-логiстичного обслуговування споживачiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Криворучко, О. М.; Попова, Н. В.; Криворучко, О. Н.; Попова, Н. В.; Kryvoruchko, О.; Popova, N.Розглянуто існуючі підходи до оцінювання якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів. Доведено, що використовувані показники характеризують у цілому систему логістичного обслуговування, подають загальну інформацію про відповідний рівень обслуговування; не акцентується увага на якості використаних ресурсів, окремих харак-теристиках процесу транспортно-логістичного обслуговування; не завжди оцінювання виконується з поглядів конкретних споживачів. Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінювання якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів, який ґрунтується на розгляді ланцюжка її утворення «ресурси–система–процеси–результати», виходячи з визначення поняття якості як сукупності властивостей, характеристик (часу доставки, швидкості доставки, ритмічності обслуговування, збереження вантажів, гну-чкості маршрутів тощо), що формується в результаті взаємопов’язаних видів діяльності, ресурсів і відповідної системи. Підхід передбачає встановлення показників, що спрямовані на оцінювання окремих характеристик процесу; враховується критичність відмови про-цесу транспортно-логістичного обслуговування для одержання запланованого результату та впливу неякісного функціонування процесу на реалізацію інших процесів. Розроблено методичне забезпечення визначення комплексного показника якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів методом нечіткого логічного висновку на основі частинних показників, які спрямовані на оцінювання основних характеристик ресурсів, системи та процесу. Запропонований підхід дозволить одержати об’єктивну оцінку рівня якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів, встановити найбільш критичні умови та своєчасно вжити необхідних заходів.Документ Сучасне розумiння поняття "якiсть логiстичної дiяльностi"(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Криворучко, О. М.; Овчаренко, А. Г.; Криворучко, О. Н.; Овчаренко, А. Г.; Kryvoruchko, О.; Оvcharenko, А.З кожним роком під впливом глобальних тенденцій зростає роль логістики та актуальність її наукових досліджень. Споживачеві потрібен якісний товар у потрібній кількості, в потрібному місці, в потрібний час і доставлений з мінімальними витратами. Саме тому виникає потреба в забезпеченні якості логістичної діяльності. У статті досліджено та розмежовано поняття «логістика», «логістична діяльність». Доведено, що логістична діяльність є цілеспрямованою сукупністю послідовних взаємо-пов’язаних логістичних бізнес-процесів, що розглядаються як ланцюжок «постачальник – виробник – споживач», пов’язані з постачанням, виробництвом, транспортуванням та збутом продукції з метою гармонізації інтересів виробників, постачальників та споживачів. «Логістика» є більш широким поняттям, ніж «логістична діяльність». Логістика включає виробничу й управлінську складові: управління процесами матеріально-технічного постачання, виробництва, розподілу і збуту продукції; діяльність із планування, виконання та контролю фізичного переміщення матеріалів, готової продукції тощо. Уточнено, що логістика – це управління логістичними бізнес-процесами (що охоплює безпосередньо логістичну діяльність як об’єкт управління та управлінську діяльність) з метою задоволення вимог ринку з мінімальними операційними та капітальними витратами. Визначено, що якість логістичної діяльності означає сукупність властивостей і характеристик послідовних взаємопов’язаних логістичних бізнес-процесів, пов’язаних із постачанням, ви-робництвом, транспортуванням та збутом продукції, що виникає в результаті взаємодії споживача і виробника, а також інших зацікавлених сторін, ступінь (рівень) яких дозволяє задовольняти різні соціально-економічні потреби, що постійно змінюються.