Випуск 44 / Выпуск 44
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2654
Переглянути
Перегляд Випуск 44 / Выпуск 44 за Автор "Horbachov, P."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Влияние ширины проезжей части на скорость движения автомобилей в городских условиях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Горбачёва, Е. А.; Минь, Ву Дик; Горбачов, П. Ф.; Макарiчев, О. В.; Горбачова, О. О.; Мiнь, Ву Дик; Horbachov, P.; Makarychev, A.; Gorbachova, E.; Minh, V. D.Исследуется влияние ширины проезжей части улиц и дорог на скорость движения автомобилей в городских условиях. Приведены предпосылки возникновения гамма-распределения скорости автомобилей в стеснённых условиях движения и результаты экспериментальной проверки соответствующей гипотезы.Документ Дослідження затримок учасників руху під час перетинання пішоходами вулиць і доріг через регульовані пішохідні переходи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Atamanyuk, A.Отримано аналітичні моделі витрат часу пішоходів і ТЗ на регульованих пішохідних переходах із викличними пристроями, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях перетинання пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць і автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.Документ Оцінка затримок руху на регульованих перехрестях міських вулиць із трифазним циклом регулювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Шевченко, В. В.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Шевченко, В. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Shevchenko, V.Проведено аналітичну та експериментальну оцінку часу затримки руху у процесі внесення локальних змін в організацію дорожнього руху на регульованому перехресті шляхом розвантаження фази лівоповоротних потоків основної магістралі у трифазному циклі світлофорного регулювання на міській магістралі з центральною роздільною смугою. Використано аналітичний підхід до побудови моделі затримки транспортних засобів на регульованому перехресті, адекватність якої оцінено за допомогою імітаційного експерименту, проведеного у програмному продукті Vissim.