Випуск 44 / Выпуск 44
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2654
Переглянути
Перегляд Випуск 44 / Выпуск 44 за Автор "Makarichev, A."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження затримок учасників руху під час перетинання пішоходами вулиць і доріг через регульовані пішохідні переходи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Atamanyuk, A.Отримано аналітичні моделі витрат часу пішоходів і ТЗ на регульованих пішохідних переходах із викличними пристроями, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях перетинання пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць і автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.Документ Оцінка затримок руху на регульованих перехрестях міських вулиць із трифазним циклом регулювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Шевченко, В. В.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Шевченко, В. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Shevchenko, V.Проведено аналітичну та експериментальну оцінку часу затримки руху у процесі внесення локальних змін в організацію дорожнього руху на регульованому перехресті шляхом розвантаження фази лівоповоротних потоків основної магістралі у трифазному циклі світлофорного регулювання на міській магістралі з центральною роздільною смугою. Використано аналітичний підхід до побудови моделі затримки транспортних засобів на регульованому перехресті, адекватність якої оцінено за допомогою імітаційного експерименту, проведеного у програмному продукті Vissim.